واکنش پولادی به حضور آپیا در پرسپولیس

۲۱ آبان ،

مدافع ملی‌پوش پرسپولیس در واکنش به حضور استفان آپیا در تمرین پرسپولیس می‌گوید هنوز عملکرد این بازیکن را ندیده‌ است. او می‌گوید البته همیشه پیش از آن‌که یک بازیکن بیاید مانورهای بسیاری روی او می‌دهند.

به گزارش تفسیری خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) مهرداد پولادی پیش از تمرین امروز تیم ملی فوتبال درباره‌ی شرایط تیم ملی به خبرنگاران گفت: وضعیت بازیکنان و تمرینات بسیار خوب است. همه انگیزه و سعی و تلاش بازیکنان این است که بتوانیم ازبکستان را در بازی چهارشنبه شکست داده و کار را همه کنیم. ما باید با غلبه بر ازبکستان نگذاریم تکلیف صعود تیم ملی به جام جهانی به آینده کشیده شود. قطعا می‌توانیم با حمایت مردم آنها را ببریم.

پولادی درباره‌ی درخواست ملی‌پوشان از کی‌روش برای حضور علی کریمی بر روی نیمکت تیم ملی گفت: کریمی بزرگ تیم است. او از اسطوره‌های فوتبال ماست. ما دوست داریم کریمی در کنار تیم باشد. ضمن این‌که امیدوارم چهارشنبه ورزشگاه آزادی پر شود. همه چیز در اردوی تیم ملی خوب است و بی‌صبرانه منتظر بازی چهارشنبه هستیم. در حال حاضر تیم ملی فقط اشکان دژاگه را کم دارد که منتظریم او هم به جمع ما اضافه شود.

وی در واکنش به سوال یکی از خبرنگاران که پرسید ظاهرا در اردوی تیم نظرسنجی گذاشته‌اید که زشت‌ترین بازیکن را انتخاب کنید و شنیده‌ایم یک پرسپولیسی انتخاب شده، گفت: نه چنین چیزی نیست. مطمئن باشید اگر هم زشت‌ترین بازیکن بخواهد انتخاب شود یک استقلالی خواهد بود!

پولادی درباره‌ی حضور آپیا در پرسپولیس نیز گفت: من هنوز عملکرد این بازیکن را ندیده‌ام. باید ببینیم در آینده چه می‌کند. البته همیشه پیش از آن‌که یک بازیکن بیاید مانورهای بسیاری روی او می‌دهند. ضمن این‌که پرسپولیس نیاز دارد تا بازیکن دیگری را هم به خدمت بگیرد.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.