واکنش کتابخانه مجلس به اظهارات عبدالحسین حائری

به گزارش خبرنگار مهر، روابط عمومی کتابخانه و مرکز اسناد مجلس شورای اسلامی در پی درج خبری با موضوع سرنوشت مبهم سند مالکیت ایران بر باغ قلهک که روز گذشته در خبرگزاری مهر و نیز سایر رسانه‌های گروهی منتشر شده است، متنی به شرح زیر به خبرگزاری مهر ارسال کرد:

در پی درج خبری با موضوع مفقود شدن سند استیجاری‌ بودن سفارت انگلستان در ایران که روز گذشته از سوی برخی رسانه‌ها منتشر شد و مربوط به سخنان استاد عبدالحسین حائری در مراسم تجلیل از ایشان می‌باشد، توضیحات ذیل به منظور تنویر افکار درج شود:

«طبق اعلام  بخش خطی این کتابخانه به اطّلاع می‌رساند، فارغ از اینکه اساساً سند مورد اشاره استاد عبدالحسین حائری در کتابخانه مجلس نگهداری می‌شده است یا خیر؟ طبق بررسی‌های دقیق صورت گرفته لااقل طیّ ۱۵ ـ ۲۰ سال اخیر هیچ کس سند مذکور را در کتابخانه مجلس مشاهده نکرده و در دفاتر ثبت نیز نشانی از آن موجود نیست. بنا براین فقدان احتمالی سند مذکور مربوط به دورانی است که خود جناب استاد مسئولیت را به عهده داشته ‌ند.

کتابخانه مفتخر است از وجود کارمندان دلسوز و امین بهره‌مند است که همواره با جان  ودل از این گنجینه ارزشمند مراقبت کرده و خواهند کرد.»


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.