واکنش کوثری به اظهارات رئیس جمهور: تکرار شعار انتخاباتی نامزد دولت در تریبون عمومی «مهندسی انتخابات» است

۲۱ام بهمن ،

 نماینده مردم تهران گفت: اگر شعار «زنده باد بهار»، شعار انتخاباتی نامزد دولت باشد، تکرار آن از سوی رئیس‌جمهور راهپیمایی عمومی ۲۲ بهمن تخلف و مهندسی انتخابات است. 

محمد کوثری نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از سخنان امروز رئیس‌جمهور در جمع راهپیمایان تهرانی گفت: سخنران راهپیمایی ۲۲ بهمن باید عملکرد یکساله مجموعه نظام را به اطلاع مردم برساند نه اینکه صرفاً به مجموعه تحت امر خود بپردازد.

وی با بیان اینکه رئیس‌جمهور در سخنرانی خود در جمع مردم تهران تنها به عملکرد دولت پرداخت، افزود: متاسفانه آقای رئیس‌جمهور در سخنان امروز خود مراعات نکردند اما امیدواریم از سال آینده رؤسای جمهور دیگر اقدام ایشان را تکرار نکنند؛ اشخاصی که می‌خواهند کاندیدای انتخابات شوند نیز باید بدانند تریبون‌‌های عمومی متعلق به کل نظام است نه فقط برای دولت.

کوثری دربارهٔ تکرار چندباره شعار «زنده باد بهار» که گفته می‌شود شعار انتخاباتی فرد موسوم به لیدر حلقه انحرافی است، تصریح کرد: اگر شعاری که از سوی آقای احمدی‌نژاد بیش از سه مرتبه در بخش هایی از سخنرانی و خاتمه سخنانش تکرار شد شعار نامزد دولت برای انتخابات آتی باشد، این امر تخلف قطعی و به نوعی مهندسی انتخابات است.
 

۲۷۲۱۲

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.