واکنش گل‌ محمدی دربارهٔ همکاری با پروین

۲۰م آذر ،

صددرصد از پروین مشاوره خواهم گرفت اما نمی‌توانم قبول کنم که او در کار من دخالت کند. به هر حال پروین بزرگ من است اما اصول کاری و حرفه‌ای اجازه نمی‌دهد که کسی در کار من دخالت کند.

خبرگزاری ایسنا: یحیی گل محمدی می‌گوید: نمی‌توانم قبول کنم که پروین در کارم دخالت کند.

سرمربی موقت پرسپولیس پس از پایان دیدار امروزاین تیم برابر سایپا مهر کرج در جمع خبرنگاران اظهار کرد: من هنوز سرمربی نیستم. اگر با ژوزه به توافق برسند آن وقت باید دربارهٔ وضعیت من تصمیم‌گیری کنند. اما مثل اینکه باشگاه هنوز با او به توافق نرسیده است.

وی افزود: من برای سرمربی‌گری اختیار تام می‌خواهم چرا که جزو اصول کاری خودم هست. هر مربی دوست دارد که این شرایط را داشته باشد. اگر سرمربی شوم باید این اختیار را داشته باشم که دستیاران و بازیکنان خودم را انتخاب کنم در غیر این صورت سرمربی‌گری را قبول نخواهم کرد.

گل‌محمدی دربارهٔ احتمال حضور کلاه‌کج در پرسپولیس گفت: دو سه جلسه با ما تمرین کرده و قرار است امشب نتیجه‌اش را با خودش در میان بگذاریم.

وی دربارهٔ پیشنهاد خود به کریم باقری برای حضور در پرسپولیس گفت: من به باقری گفتم که به عنوان مدیر فنی در کنار من باشد. او نمی‌تواند مربی باشد چرا که کلاس مربی‌گری نرفته و روی نیمکت هم نمی‌تواند بنشیند اما حضور او برای پرسپولیس می‌تواند موثر باشد.

سرمربی موقت پرسپولیس دربارهٔ همکاری با علی پروین هم گفت: صددرصد از پروین مشاوره خواهم گرفت اما نمی‌توانم قبول کنم که او در کار من دخالت کند. به هر حال پروین بزرگ من است اما اصول کاری و حرفه‌ای اجازه نمی‌دهد که کسی در کار من دخالت کند. مطمئنا پروین تجربیات خوبی دارد که من از آن‌ها استفاده می‌کنم.

گل‌محمدی در پاسخ به این سوال که این شائبه وجود دارد که شما در شرایطی به پرسپولیس آمدید که می‌دانستید بعدا جای ژوزه را خواهید گرفت گفت: زمانی که به پرسپولیس آمدم شرایط تیم بحرانی بود و رویانیان به من پیشنهاد داد که بیایم. من در آن زمان اصلا قصد سرمربی‌گری نداشتم و نیتم فقط کمک به پرسپولیس بود.

وی در پایان دربارهٔ لیست مازاد پرسپولیس برای نیم فصل دوم گفت: من هم مشابه لیست ژوزه یک فهرست دارم که ۷ – ۸ نفره است. اما همه چیز بعد از تصمیم مدیرعامل باشگاه دربارهٔ وضعیت ژوزه مشخص می‌شود.


مجله اینترنتی برترین ها سبک زندگی سلامت دکوراسیون موفقیت کودک
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.