واگذاری انتخاب ناظر به نظام مهندسی

۲۷خردادماه،

کد خبر: ۷۰۲۵ تاریخ انتشار یافتن: یکشنبه ۲۶ خرداد۹:۱۸ عصر ذخیره ارسال به دوست نسخه چاپی

معاون خدمات مهندسی سازمان نظام مهندسی استان تهران گفت: به سبب ایجاد مشکلات مالی بین مالکان و مهندسان ناظر، انتخاب مهندس ناظر به سازمان نظام مهندسی استان تهران واگذار شد.

به گزارش نوساز، رضا حیدریون در گفتگو با خبرنگار اقتصادیممتازنیوز، با بیان اینکه تمامی ناظران ساختمان در استان تهران توسط سازمان نظام مهندسی استان تهران انتخاب می شوند افزود: قطع ارتباط مالی بین مهندسان ناظر و مالکان ساختمان ها از جمله دلایل اصلی برای انتخاب مهندسان ناظر توسط سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران است.

وی ادامه داد: طبق قانون اساسی ماده ۳۳ به سبب ایجاد مشکلات ناشی از انتخاب مهندس ناظر توسط مالک انتخاب مهندس ناظر به این سازمان واگذار شد.

معاون خدمات فنی و مهندسی سازمان نظام مهندسی استان تهران در ادامه تصریح کرد: انتخاب مهندس ناظر زمینه را برای افزایش کیفیت ساخت و ساز فراهم می کند.

وی در ادامه اظهار داشت: نظارت به گودبرداری و اسکلت ساختمان از سوی مهندسان ناظر در تمام وقت از اقدامات اصلی این سازمان به شمار می رود.

حیدریون در ادامه تصریح کرد: ورود دلالان در زمینه مهندسی ساخت و ساز و به عنوان ناظر چرخه ساخت و ساز را مشکل و خسارات میلیاردی را در بر داشته است.

منبع: باشگاه خبرنگاران


برچسب هابرچسب ها: نظام مهندسی، نظارت، قانون، وزارت راه و شهرسازی، غفرانی، ناظر، انتخاب ناظر



آخرین خبرها
منبع: نوسازنیوز
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.