واگذاری قیمت‌گذاری خدمات ۶ اتحادیه به مجامع صنفی/ قیمت‌های قبلی پابرجاست

۳ م دیماه ،

چکیده: رئیس مجمع صنوف تولیدی و خدمات فنی تهران از واگذاری مسئولیت قیمت‌گذاری خدمات اتحادیه‌های قنادان، نان فانتزی، خشکشویی‌ها، آرایشگران زنانه و آرایشگران مردانه به مجامع امور صنفی تولیدی خبرداد و گفت: قیمت‌گذاری‌های قبلی فعلا پابرجا است.

علی فاضلی با اشاره به تصمیم تازه دولت برای واگذاری قیمت‌گذاری بعضی از کالاها و خدمات به صنوف کشور گفت: هم اکنون مسئولیت قیمت‌گذاری بعضی کالاها و خدمات به مجامع امور صنفی سپرده شده است و اتحادیه‌های صنفی، حق قیمت‌گذاری کالا و خدمات به صورت مستقیم را ندارند.

رئیس مجمع امور صنفی تولیدی و خدمات فنی تهران افزود: در این راستا تاکنون هیچ قیمت تازهی مصوب نشده است؛ چراکه مصوبه هیات عالی نظارت در باب واگذاری مسئولیت قیمت‌گذاری به اصناف، به تازگی به مجامع امور صنفی ابلاغ شده است و بر همین اساس، قیمت‌گذاری‌های قبلی همچنان به قوت خود باقی است.

وی تصریح کرد: این تصمیم به مدت ۶ ماه به صورت آزمایشی به مجامع امور صنفی واگذار شده است و در صورت موفقیت، کار قیمت‌گذاری برای همیشه به صنوف واگذار خواهد شد.

به گفته فاضلی، هم اکنون کار قیمت‌گذاری خدمات ۶ اتحادیه به مجامع امور صنفی تولیدی سپرده شده است که بر این اساس صنف آرایشگر مردانه، آرایشگر زنانه، نان فانتزی، قنادان و خشکشویی از جمله آنها می باشند.


ارانیکو – آخرین خبرها و مقالات
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.