واگذاری هزار واحد مسکن مهر پردیس تا ۱۵ روز دیگر

گردآوری توسط گروه عمران ممتازنیوز

http://www.bananews.ir/مدیرعامل شرکت عمران شهر تازه پردیس از واگذاری هزار واحد مسکن مهر از ۱۵ روز دیگر خبر داد و گفت: حدود ۳۰۰۰ واحد مسکونی منتظر تامین آب، برق و گاز می باشند.

به گزارش ممتاز (BanaNews.ir) مهدی هدایت دربارهٔ آخرین وضعیت شهر تازه پردیس اظهار کرد: گاز‌رسانی به فاز ۱۱ پردیس از هفته آینده آغاز می‌شود و هر روز با وزارتخانه‌های نیرو و نفت برای سرعت دادن به ارائه خدمات آب، برق و گاز به ۳۰۰۰ مسکن مهر رایزنی می‌کنیم.

وی افزود: هفته آینده با حضور مدیرعامل شرکت عمران شهرهای تازه، کلنگ‌زنی تعدادی از پروژه‌های روبنایی مثل کلانتری، مراکز درمانی و فضای سبز در پردیس آغاز می‌شود.

به گفته مدیرعامل شرکت عمران شهر تازه پردیس هفته آینده حفاری تونل‌های فاز ۱۱ به اتمام می‌رسد و گاز‌رسانی به این فاز نیز آغاز می‌شود.

هدایت گفت: برای واگذاری واحدهای مسکونی فاز ۹ نیز منتظر انجام خدمات روبنایی هستیم و به محض آماده شدن این خدمات، واحدهای این فاز نیز واگذار می‌شود.

وی دربارهٔ رایزنی با وزارت نیرو و نفت برای تسریع در ارائه آب، برق و گاز برای فاز ۹ اظهار کرد: هر روز با این وزارتخانه‌ها برای ارائه خدمات زیربنایی رایزنی می‌کنیم اما روند کار کند پیش می‌رود.

به گفته هدایت حدود ۳۰۰۰ واحد مسکونی منتظر تامین آب، برق و گاز می باشند.

بنانیوز – ممتاز، خبرها صنعت ساختمان کشور، عمران – معماری – شهرسازی
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.