واگذاری و افتتاح ماهانه ۱۰ تا ۱۲ هزار واحد مسکن مهر در شهر پرند

۸فروردین ۱۳،

Amir Pourmand-13-12.jpg

وزیر راه و شهرسازی از افتتاح ۹۵ هزار واحد مسکن مهر پرند و واگذاری و افتتاح ماهانه ۱۰ تا ۱۲هزار واحد مسکن مهر در شهر پرند در نیمه اول امسال خبر داد.

به گزارش خبرنگار مسکن خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، علی نیکزاد که صبح امروز (یکشنبه) از پروژه‌های مسکن مهر پرند بازدید کرد، گفت: براساس پیش بینی صورت گرفته با تلاش مضاعف دستگاه‌های خدمات رسان در نظر داریم در شش ماهه اول امسال هر ماه ۱۰ تا ۱۲ هزار واحد مسکن مهر در شهر تازه پرند افتتاح و به متقاضیان واگذار کنیم.

وی افزود: در قبل ۱۰ هزار واحد مسکن مهر در شهر تازه پرند به متقاضیان واگذار شده است و در حال حاضر با بهره برداری از بازارچه، فضاهای تجاری، نانوایی و واحدهای آموزشی و فرهنگی زندگی در این شهر جریان دارد.

نیکزاد تأکید کرد: با افتتاح ۹۵ هزار واحد مسکونی در شهر تازه پرند تعداد واحدهای مسکونی در این شهر به ۱۲۵ هزار واحد می رسد که ظرفیت ۶۰۰ هزار نفری را این شهر در خود جای می‌دهد.

وی افزود: همزمان با افتتاح واحدهای مسکونی فضای آموزشی، فرهنگی، تجاری و امنیتی در حال ساخت و تکمیل شدن است.

وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد: دو باب ساختمان کلانتری، یک باب ساختمان بسیج، ۱۴ مدرسه و فضاهای درمانی در پرند درحال ساخت است که با ارائه تسهیلات و اقساط در واگذاری زمین در ساخت واحدهای درمانی تسریع می‌شود.

نیکزاد اعلام کرد: امسال تمام واحدهای مسکونی شهر تازه پرند به متقاضیان وگذار می‌شود.

وی با بیان افزایش بازپرداخت تسهیلات مالی مسکن مهر گفت: با دستور رئیس جمهوری زمان بازپرداخت وام ها از ۱۵ سال به ۲۰ سال افزایش یافته است و مصوبه آن ابلاغ شد.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.