واگذاری پروژه‌های نیمه تمام به بخش خصوصی تنها راهکار تکمیل این پروژه‌ها است

گردآوری شده توسط گروه سیاسی ممتاز نیوز:

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: در راستای تکمیل پروژه‌های نیمه تمام، دولت باید طرح‌های نیمه تمامی که می‌تواند به مردم واگذار کند را از همان ابتدا به مردم واگذار کند تا مشارکت بخش خصوصی نیز در کشور فعال شود.

“مویدحسینی‌صدر” نماینده مردم خوی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران با اشاره به ۷۵ هزار طرح نیمه‌ تمام در کشور و ۲۴ سال زمانی که برای اتمام آن‌ها در نظر گرفته شده است، گفت: بنده تصور می‌کنم با بودجه عمرانی که در کشور ما وجود دارد، طرح‌هایی که در حال حاضر کلنگ‌زنی شده‌اند نه تنها در ۲۰ سال آینده به پایان نمی‌رسند، بلکه هیچ‌گاه تمام نمی‌شوند، چرا که تمام اعتباری که برای آن‌ها در نظر گرفته شده صرفا استهلاک این پروژه‌ها می‌شود، لذا باید فکر دیگری کرد.
وی افزود: در راستای تکمیل پروژه‌های نیمه تمام، دولت باید طرح‌های نیمه تمامی که می‌تواند به مردم واگذار کند را از همان ابتدا به مردم واگذار کند تا مشارکت بخش خصوصی نیز در کشور فعال شود. همچنین دولت می‌تواند دولت با ایجاد جذابیت برای بخش خصوصی می‌تواند مردم را در این مسیر سوق دهد.
 
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس تصریح کرد: برخی از طرح‌ها همچون طرح‌های ورزشی، درمانی و غیره از جمله طرح‌هایی هستند که می‌توان آن‌ها را به بخش خصوصی واگذار کرد اما طرح‌هایی همچون راه‌سازی روستاها و آب شرب آن‌ها طرح‌هایی هستند که دولت خود باید آن را تمام کند.
 
نماینده مردم خوی خاطر نشان کرد: باید طرح‌های نیمه تمام را اولویت‌بندی کنیم و بر اساس اولویت‌بندی و ضرورت طرح‌های نیمه تمام را به اتمام رسانیم.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.