وثیقه ۱۰میلیاردی برای قاچاقچی موبایل

۱۲م آذر ،

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از کشف محموله پنج میلیارد تومانی گوشی‌های قاچاق خبر داد.

به گزارش ممتازنیوز به نقل از تسنیم، سرهنگ عباسعلی محمدیان رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ، دربارهٔ این خبر اظهار داشت: ۲۶ آبان امسال پس از خروج یک دستگاه کامیون از مسیر اصلی جاده، مأموران انتظامی استان اصفهان با متوقف کردن خودرو مذکور اقدام به بررسی اسناد و مدارک محموله پرداختند. در شرایطی که اسناد و مدارک محموله نشان از حمل محموله “لوازم پخش صوتی” داشت، مأموران با بازرسی محموله موردنظر اطلاع پیدا کردند که بر خلاف اسناد و مدارک ارائه شده ، کامیون مذکور در حال انتقال محموله گوشی تلفن همراه به تهران است.

وی ادامه داد: با کشف محموله گوشی‌های تلفن همراه و بررسی اسناد و مدارک به دست آمده، کارآگاهان پلیس آگاهی اصفهان اطلاع پیدا کردند که علاوه بر کامیون کشف شده، تعداد ۵ دستگاه کامیون دیگر نیز اقدام به انتقال محموله گوشی‌های تلفن همراه به مقصد تهران کرده‌اند. بلافاصله هماهنگی‌های لازم انجام و موضوع برای بررسی در دستور کار معاونت قاچاق پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

کارآگاهان با انجام هماهنگی با دادسرای انقلاب اسلامی و گمرک تهران، با شناسایی ۵ دستگاه کانتینر در گمرک تهران، با حضور عوامل گمرک اقدام به فک پلمب ۵ دستگاه کانتینر کرده و در بازرسی از داخل آنها موفق به کشف ده‌ها هزار دستگاه انواع گوشی تلفن همراه ساخت کشور چین شدند.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ، با اشاره به ارزش ۵ میلیارد تومانی محموله کشف شده گفت: در پی کشف محموله گوشی‌های تلفن همراه از سوی مقام قضایی دستور توقیف محموله مذکور صادر و برای صاحب محموله قاچاق نیز قرار وثیقه ۱۰ میلیارد تومانی صادر شده است.

باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.