وجهه اسرائیل در جهان مخدوش شده است

شنبه ۱۴ مرداد – ۰۴:۵۷:۰۶ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس

سفیر انگلیس در اسرائیل:

بزرگنمایی:  

سفیر انگلیس در اسرائیل اعلام کرد که وجهه اسرائیل در سطح جهان مخدوش شده است .
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از برون مرزی، ” معاً ” امروز (شنبه) به نقل از متیو گولد سفیر انگلیس در اسرائیل گزارش داد : اقدامات اسرائیل در کرانه باختری رود اردن و باریکه غزه باعث مخدوش شدن وجهه این رژیم و افزایش انزوای آن در سطح جهان شده است .
گولد به تداوم شهرک سازی رژیم صهیونیستی در کرانه باختری رود اردن اشاره کرد و گفت : اسرائیل تلاش می کند که چهره خود را در جهان خوب جلوه بدهد ولی اقدامات غیرقانونی اش از جمله شهرک سازی باعث انزوای آن شده است .
گولد به غصب اراضی فلسطینی های ساکن کرانه باختری رود اردن برای شهرک سازی اشاره کرد و گفت : اسرائیل با مصادره اراضی فلسطینی های کرانه باختری رود اردن حمایت های بین المللی را از دست می دهد .
سفیر انگلیس در اسرائیل از حمایت روزافزون ملل مختلف جهان از مردم فلسطین خبر داد و گفت : شخصیت های پارلمانی ، حقوقی و دیگر شخصیت های مهم کشورهای مختلف جهان حامی حقوق فلسطینی ها هستند .
گولد افزود : اسرائیل مبالغ کلانی در بخش رسانه برای بهبود چهره خود در جهان هزینه می کند ولی ملل جهان احمق نیستند و شاهد نحوه برخورد اسرائیل با فلسطینی های کرانه باختری رود اردن و باریکه غزه هستند . پ

کد خبر: ۲۰۱۲۰۸۰۴۱۶۵۷۰۶۲۷۸


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.