وجود تناقض در یک جریان ناشی از عدم صداقت و تدین است

به گزارش تفسیری ممتازنیوز iبه نقل از باشگاه خبرنگاران جوان در تاریخ شنبه ۶ آبان ۹۱،

شاکری در واکنش iبه اظهارات متناقض میان چهره‌های جریان اصلاحات؛

عضو جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی گفت: هنگامی که مبنای کار یک جریان صداقت و تدین نباشد اظهارات و جملات متناقض iبه کار گرفته می‌شود.

صدیقه شاکری در گفتگو با خبرنگار احزابممتازنیوز، iبه اظهارات متناقض عارف و خاتمی در طرح موضوع ” واژه تقلب در انتخابات” اشاره نمود و با بیان اینکه خاتمی استفاده از واژه تقلب در انتخابات سال ۸۸ را رد نموده درحالیکه عارف لفظ دلسوزی جریان اصلاحات را بر این موضوع نهاده است،  گفت: هنگامی که مبنای کار یک جریان صداقت و تدین نباشد اظهارات و جملات متناقض iبه کار گرفته می‌شود.

عضو جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی ادامه داد: اصلاح‌طلبان iبه جای محوریت مردم و نظام، خود را محور می‌دانند اما اگر فردی iبه مسئله‌ای اعتقاد راسخ داشته باشد هرگز بر خلاف منافع آن مجموعه کاری را انجام نمی‌دهد.

وی iبه اظهارات عارف مبنی بر دلسوزی اصلاح‌طلبان از طراحی “ادعای تقلب در انتخابات” و “حضور مردم در خیابان پس از انتخابات سال ۸۸ ” اشاره نمود و اظهار داشت: دلسوزی‌های اشخاص برای یک مجموعه از اعتقاد آنان سرچشمه می‌گیرد لذا اگر اصلاح‌طلبان قصد دلسوزی برای نظام و مردم را داشتند چرا بر خلاف منافع آن عمل کردند.

شاکری خاطر نشان کرد: اصلاح‌طلبان در جریان فتنه ۸۸ منافع و مصلحت کشور و مردم را نشانه گرفتند.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.