وحدت مسئولان سبب ایجاد آرامش در کشور است

۰۹ام بهمن ،

مسئول بسیج دانشگاه خوارزمی گفت: هفته وحدت بهانه خوبی برای کنار گذاشتن اختلافات میان مسئولان است و باید به جای نامه‌نگاری‌های بی‌محتوا در جلساتی مدون به بررسی مسائل معیشتی مردم بپردازند.

عماد قبادی مسئول بسیج دانشگاه خوارزمی در گفتگو با خبرنگار دانشگاهممتازنیوز، ضمن تبریک هفته وحدت گفت: یکی از برکات نظام جمهوری اسلامی ایران نامگذاری هفته‌ای به نام وحدت است که بهتر است مسئولان نیز در هفته وحدت به جای تکیه بر اختلاف‌های جزئی با یکدیگر وحدت داشته باشند. چرا که این امر نقش عمده‌ای در مناسبات کشور خواهد داشت.
وی با بیان اینکه اسلام تنها وحدت را در میان مذاهب مورد تاکید قرار نداده و آن را یکی از ارکان جوامع مسلمان دانسته‌ است،‌ اظهار داشت:‌ هفته وحدت بهانه خوبی برای کنار گذاشتن اختلافات میان مسئولان است و باید به جای نامه‌نگاری‌های بی‌محتوا در جلساتی مدون به بررسی مسائل معیشتی مردم بپردازند.

قبادی در پایان با بیان اینکه مطالبات رهبری نیز بر تامین معیشت مردم با مسئولان تاکید دارد، اظهار داشت: اگر مسئولان به جای لجبازی سیاسی و مطرح کردن اختلافات به همفکری و هم‌اندیشی بپردازند، علاوه بر آن‌که به حل مسائل کشور منجر می‌شود، به برقراری آرامش در کشور نیز منجر خواهدشد.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.