وحدت میان حوزه و دانشگاه سبب هراس دشمنان می‌شود

۳۰م آذر ،

دبیرجامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه ملایر گفت: وحدت میان حوزه و دانشگاه سبب هراس و شکست دشمنان نظام خواهد شد.

کامران زارعی در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، با اشاره به هفته وحدت حوزه و دانشگاه اظهارداشت: در نظام اسلامی علم و دین باید با همیاری یکدیگر گام بردارند  نه به  این معنا که  تخصص‌های حوزه‌ای در دانشگاه و تخصص‌های دانشگاهی در حوزه دنبال شود بلکه باید از نتایج تحقیقات یکدیگر بهره‌برده و با یکدیگر در تعامل باشند. 
وی با اشاره به تلاش‌های حضرت امام (ره) و شهید مطهری و شهید مفتح در راستای وحدت حوزه و دانشگاه،  ادامه داد: پیروزی انقلاب اسلامی و مدیریت ۳۰ ساله انقلاب در عرصه‌های مختلف، ثمره این وحدت بوده و افزایش وحدت حوزه و دانشگاه از ملزومات در جامعه محسوب می‌شود.

زارعی در ادامه  افزود: در دهه‌های اخیر دانشجویان و حوزویان از نظر فکری به یکدیگر نزدیک شده‌اند که این امر در سایه انقلاب شکوهمند اسلامی و رهنودهای مقام معظم رهبری و همچنین تلاش حوزه و دانشگاهیان میسر شده است.

این فعال دانشجویی با بیان اینکه یکی از اهداف بزرگ در طرح وحدت حوزه و دانشگاه حصول یک علم اسلامی ایرانی از حوزه و دانشگاه است، گفت: باید تلاش شود که خمیرمایه علوم دینی و دستاوردهای علمی در دانشگاه در یک راستا و با هدف بومی سازی علم به یک وحدت ایده‌آل برسند.

دبیرجامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه ملایر با بیان اینکه حوزه و دانشگاه دو نهاد ارزشمند می باشند خاطرنشان کرد:  وحدت  میان حوزه و دانشگاه سبب هراس و شکست دشمن خواهد شد در نتیجه جامعه‌ای که دانش و فن‌آوری را از دست بدهد مورد هجوم دشمنان قرار می‌گیرد و  بر این اساس هم دانشگاه و حوزه هر کدام در مسیر افزایش علم و دانش  باید تلاش کنند.

 انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.