وحدت که باشد فشارهای خارجی خنثی می‌شود

۲۶ام بهمن ،

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه شاهد با بیان اینکه اشتیاق مردم در عرصه انتخابات نیز خاری در چشم دشمنان می‌شود، گفت: اگر وحدت داخلی وجود داشته باشد فشارهای خارجی دشمنان خنثی می‌شود.

سعید گل‌صنم‌لو در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران با اشاره به انتخابات آتی ریاست جمهوری اظهار داشت: آحاد ملت ایران با انگیزه‌ای مثال‌زدنی در عرصه‌های مختلف کشور حضوری فعال دارند و نمونه بارز این امر در راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن به همه نشان دادند.
 
وی با تاکید بر توطئه‌های دشمنان علیه کشورمان ادامه داد: آحاد ملت با حضور دشمن‌شکن در راهپیمایی ۲۲ بهمن حمایتی محکم از نظام جمهوری اسلامی را به نمایش گذاشتند.
 
گل‌صنم‌لو افزود: مردم با حضور باشکوه در راهپیمایی ۲۲ بهمن به فرصت‌سازی مبادرت ورزیدند و قطعا از این فرصت در انتخابات آتی ریاست جمهوری استفاده خواهند کرد.
 
وی با تاکید بر نقش مسئولان در ترغیب مردم برای حضور در پای صندوق‌های رأی تصریح کرد: مسئولان با رسیدگی به مسائل و مشکلات مردم و تعامل در جهت رفع دغدغه‌هایشان، آنها را به شرکت در انتخابات ترغیب خواهند کرد.
 
گل‌صنم‌لو با بیان اینکه اشتیاق مردم در عرصه نیز انتخابات خاری در چشم دشمنان می‌شود، اظهار داشت: اگر استحکام داخلی وجود داشته باشد فشارهای خارجی دشمنان خنثی می‌شود.
 
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه شاهد در پایان یادآور شد: با توجه به اینکه در پیچ تاریخی قرار داریم مسئولین باید به مسائل کلان کشور توجه داشته و از مسائل فرعی ایجاد دغدغه نکنند.
 
انتهای پیام/
 
 


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.