وحشت خانم خبرنگار از یک صفحه در فیس بوک+تصویر

۲۳م دیماه ،

مسیح علی نژاد خبرنگار فراری و لندن نشین اصلاح طلب؛ در صفحه فیس بوک خود ضمن انتشار یافتن فیلم برنامه افق صدای آمریکا که به بررسی صفحه فیس بوک آیت الله خامنه ای پرداخته بود؛ از این صفحه اعلام وحشت کرد.

ممتازنیوز: هر چند موسوی خوئینی معتقد است این صفحه فیس بوک می تواند راهی عالی برای تعامل بیشتر با آیت الله خامنه ای باشد اما علی نژاد نگاهی متفاوت دارد و معتقد است: «اگر کسانی در شبکه های مجازی فعالیت می کنند باید با آگاهی دقیق از میزان نا امنی این فضا فعالیت کنند!»

علی نژاد معتقد است اشخاصی مانند آیت الله خامنه ای با حضور در فیس بوک تحت تاثیر قرار نمی گیرند بلکه در نظر دارند در زمین دشمن با دشمن مبارزه کنند!

این خبرنگار فراری در ادامه می گوید: «ممکن است بعضی ها این را به معنای ایجاد رعب و وحشت تلقی کنند که نباید به کاربران فیسبوکی گفت که حکومت تا چه اندازه عزم اش را برای برخورد جزم کرده است اما به نظرم خوب است که کاربران و خصوصا معترضان از میزان دام ها و نا امنی های شبکه مجازی آگاهی داشته باشند. حضوری آگاهانه مهمتر از پاک کردن صورت مسئله است»

به نظر می رسد علی نژاد به خوبی به قدرت سایبری جمهوری اسلامی ایران پی برده باشد که اینگونه از یکpage در فیس بوک احساس خطر می کند و همراهان خود را به احتیاط عمل در فعالیت های فیس بوکی دعوت می نماید.

اما نکته جالب توجه در این بین، اعتراض بعضی از جنبش سبزی های فعال در فیس بوک به علی نژاد بود که چرا ترسیده و قصد دارد این رعب و وحشت را در فیس بوک رواج دهد.

منبع: بولتن نیوز

باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.