وحشت سازمان های صهیونیستی از سخنان رهبری+عکس

۱۰اردیبهشت،

تمرکز سازمان‌های مسیحیت صهیونیستی اوانجلیکال برای گسیل کردن اشخاصی که سیاست‌های کاخ سفید را در خاورمیانه تامین می‌کنند. سران استعمارگر امریکا قصد دارند تا جریان مسیحیت صهیونیستی را توسط اشخاصی مانند سعید عابدینی، یوسف ندرخانی و دیگر اشخاصی که توان خیانت به کشورشان را دارند، در ایران رواج دهند و یک شبکه مستقل جاسوسی مانند بهائیت را در ایران برپا نمایند.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران، چندی پیش یکی از پایگاه اینترنتی‌های سازمان‌های مسیحیت صهیونیستی در قبال فرمایشات رهبر معظم انقلاب در خصوص ماهیت وجودی اسرائیل (اسرائیل به عنوان یک تومار سرطانی در قلب جهان اسلام و رژیم مجعول صهیونیستی از صحنه جغرافیایی محو می‌شود) واکنشی نشان داد که مبین عمق سخنان معظم‌له و تأثیر سخنانشان در منطقه خاورمیانه می‌باشد. این سازمان صهیونیستی در پایگاه اینترنتی خود از تمام مسیحیان صهیونیستی تقاضا می‌کند تا در مراسم دعا شرکت نمایند و با کمک‌های مالی خود ارتش نظامی اسرائیل را غنی نمایند.

 

پیوند تنگاتنگ مسیحیت تبشیری با رژیم صهیونیستی اسرائیل، مانند پیوند بهائیت با این رژیم منحوس می‌باشد و کشورهای استعمارگری همچون اسرائیل، آمریکا و انگلیس قصد دارند تا با تحریف در عقاید و مذاهب و ابداع  فرقه‌های متعدد در کشورهای اسلامی بخصوص در ایران شبکه‌های جاسوسی مخرب و ضد امنیتی خود را تشکیل دهند تا بتوانند قدرت و فشار خود را هر چه بیشتر در منطقه خاورمیانه تشدید نمایند تا از ترویج اسلام در اروپا جلوگییری نمایند.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.