وحشت صهیونیست‌ها از ایران و حزب الله

جام جم آنلاین: سخنان رئیس جمهوری اسلامی ایران و دبیرکل حزب الله لبنان در جریان مراسم روز جهانی قدس، موجب هراس و وحشت صهیونیست‌ها شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه العالم، رادیو اوستن نروژ اعلام کرد: سخنرانی محمود احمدی نژاد و سید حسن نصرالله در مراسم روز جهانی قدس، رعب و هراس شدیدی را در میان اسرائیلی ها به وجود آورده  و صهیونیست ها در شبکه‌های اجتماعی اینترنتی، مقامات خود را به «دادن بهانه به ایران و حزب الله برای نابود کردن دستاوردهای این رژیم» متهم کرده اند.

این رادیو افزود: برخی از این شهرک نشینان درباره سخنرانی احمدی نژاد و سید حسن نصرالله چنین نوشته اند: نتانیاهو می خواهد اسرائیلی ها را مانند یک گله گوسفند به سوی قربانگاه ببرد . مشکل فقط شخص نتانیاهو نیست، بلکه رژیم اسرائیل است که به مسئولان، اجازه ارتکاب حماقت و به خطر انداختن امنیت اسرائیل را می دهد تا به این وسیله بر ناکامی هایشان در زمینه سیاست، اقتصاد و ایجاد فرصت های شغلی سرپوش بگذارند.

یکی دیگر از شهرک نشینان در این خصوص گفت: رژیمی که سیاست آن بر تحریک آتشفشان خفته خشم ایران و حزب الله نسبت به اسرائیل استوار باشد، رژیمی است که دیوانگان در رأس آن قرار گرفته اند.

یک صهیونیست دیگر در این باره چنین اظهارنظر کرده است: مشکل ما این است که ما به جای اطمینان به سخنان مقامات سیاسی و نظامی خودمان، به مواضع سید حسن نصرالله اطمینان داریم و این امر آینده ما را تیره‌تر خواهد کرد.

یادآور می شود در هفته‌های اخیر هزاران شهرک نشین برای اعتراض به مواضع بنیامین نتانیاهو نخست وزیر و ایهود باراک وزیر جنگ رژیم اشغالگر در دفاع از طرح حمله به تأسیسات هسته ای ایران، در تل اویو تظاهرات کردند.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.