وحشی گری آل خلیفه در ماه مبارک رمضان هم ادامه دارد + عکس

نظامیان آل خلیفه بدون رعایت حرمت ماه مبارک رمضان همچنان با انواع سلاح های ممنوعه به مردم حمله می کنند به طوری که در روزهای گذشته دست کم ۸ نفر بازداشت و ۹ نفر زخمی شده اند.

به گزارش سرویس وبگردی باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ  پایگاه الوفاق گزارش داد: نظامیان آل خلیفه به سرکوب مردم در ماه رمضان بدون در نظر گرفتن شرایط خاص این ماه مبارک ادامه می دهند.

این پایگاه بیان کرد: در روزهای گذشته دست کم ۸ نفر بازداشت و ۹ نفر زخمی شده اند، به چهار منطقه یورش برده شد و بیش از ۳۱ منطقه در معرض مجازات جمعی قرار گرفتند.

نظامیان رژیم با سلاح ساچمه ای (که سلاحی ممنوعه است)، گلوله پلاستیکی، بمبهای صوتی، گازهای سمی و خفه کننده به مردم حمله کردند.

همچنین نظامیان رژیم ضمن ضرب و شتم مردم به شکل وحشیانه ای آنها را بازداشت کردند و تظاهرات مسالمت آمیزی که در برخی مناطق برگزار شده بود به شکل وحشیانه ای سرکوب شد.

در روستای الدیر به تظاهرات کنندگان حمله شد و درب محلی در روستا که مراسم عزاداری در آن دایر بود، شکسته شد. در روستای “الکوره” نظامیان به یک محفلی که به مناسبت ماه رمضان تشکیل شده بود یورش بردند و ضمن بازداشت تعدادی از مردم آنها را مورد ضرب و شتم قرار دادند.

همچنین نظامیان آل خلیفه با گازهای سمی جزیره “ستره” و روستاهای اطراف آن را مورد یورش قرار دادند. در روستای “وادیان” در جزیره ستره نظامیان منطقه را غرق در گازهای کشنده کردند که بسیاری از اهالی دچار حالت خفگی شدند در حالی که در این منطقه تظاهراتی رخ نداده بود.


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.