وحید مرادی شاخ اینستاگرام چگونه کشته شد + علت مرگ و عکس جنازه

خبر کشته شدن وحید مرادی در زندان

کشته شدن وحید مرادی : وحید مرادی شرور معروف که چندی پیش در درگیری با دوست خود در مهمانی او را به قتل رسانده بود در زندان رجایی شهر به قتل رسید.

کشته شدن وحید مرادی

وحید مرادی شرور معروف امروز هنگام هواخوری در حیاط زندان رجایی شهر با یک سری از زندانیان درگیر شد وحید مرادی در این درگیری و بر اثر اصابت جسم برنده به قتل رسید، شهریاری سرپرست دادسرای امور جنایی تهران با اعلام این مطلب مرگ وحید مرادی را تایید کرد.

وی ادامه داد: قاتل وحید مرادی شناسایی و تحقیقات از قاتل وحید مرادی ادامه دارد.

اولین فیلم از جسد وحید مرادی

اولین عکس و فیلم منتسب از جسد وحید مرادی نشان می دهد که قاتل از پشت سر او را هدف جسم تیز قرار داده است.

وحید مرادی، شرور معروف ۳۴ ساله تهرانی، چندی پیش و در حالی که یک روز از آزادی او – وحید مرادی – گذشته بود در یک مهمانی، یکی از دوستان خود را به قتل رساند و متواری شد. وحید مرادی پس از پیگیری‌های پلیس در ۵۰ متری خروج از کشور و در مرز ترکیه دستگیر شد و این در حالی بود که وحید مرادی بخاطر شلیک گلوله پلیس به پایش در صحنه قتل دوستش زخمی بود.

وحید مرادی بعد از بازداشت اقرار کرد قتل را در اوج عصبانیت و بخاطر شوخی های مقتول انجام داده است.

وحید مرادی پس از بیان جزییات جنایت در محل قتل به بازسازی صحنه قتل پرداخت و وحید مرادی در آخرین فیلمش جلوی دوربین پلیس کاملا قتل را ناخواسته عنوان کرد.

وحید مرادی با دستور بازپرس به زندان رجایی شهر انتقال یافت و بخاطر درگیری با زندانیان یا بهنابه روایتی قربانی انتقامگیری شد.

دوربین های زندان صحنه قتل و آخرین نفس های وحید مرادی را ضبط کرده اند که در اختیار بازپرس قرار خواهد گرفت.

وحید مرادی به قدرت نمایی هایش در اینستاگرام مشهور بود و به اصطلاع وحید مرادی شاخ اینستاگرام شناخته می شد و عجیب اینکه خیلی ها وحید مرادی را مورد حمایت قرار می دادند.

خیلی ها نیز به وحید مرادی لقب وحید مرادی عقاب ایران را داده بودند

منبع : رکنا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.