وحید تاج در مجله موسیقی دستان

۲۱ آبان ،

موسیقی > نشست
مجله موسیقی محور دستان که ساعت ۸ جمعه‌ها از شبکه آموزش پخش می‌شود، این هفته به گفت وگو با وحید تاج ،خواننده موسیقی سنتی خواهد پرداخت و در کنارش خبرها و رخدادهای هفته در موسیقی را مرور می‌کند.

به گزارش تفسیری همشهری آنلاین برنامه این هفته مجله موسیقی “دستان” با وحید تاج خواننده جوان موسیقی ایران به گفتگو می‌پردازد او که زاده دزفول است از چگونگی علاقه مندی اش به موسیقی و بعضی کارهای دیگر می‌گوید.

 یادمان استاد  جلال تاج اصفهانی  و استاد  حسین طاهرزاده در بخش سیری در آواز ایرانی و آوازخوانی های وحید تاج در بخش خبرها آیتم روی خط حامل به علاقه مندان تقدیم می‌شود.

دوربین برنامه دستان گزارش تفسیریی مستندی از منزل جلال تاج اصفهانی در اصفهان و هم چنین دیدار با همایون تاج، احمد مراتب با یاری هوشنگ جاوید آهنگساز و پژوهشگر موسیقی دارد.

در بخشی از این برنامه گزارش تفسیریی از کنسرت اخیر احسان خواجه امیری و مروری بر کنسرت های وحید تاج پخش می گردد.

بخش هایی چون  یادها و بودها و معرفی تازه های مکتوب موسیقی  از دیگر بخش های این برنامه است که در این برنامه نظر کارشناسان موسیقی کشور در خصوص وحید تاج و مرور مقایسه شیوه‌های آوازی تا دل آوا، شعر حافظ، آواز بیات زند وحید تاج هم پخش می‌شود.

مجله موسیقی دستان ساعت ۲۰ روزهای جمعه  از شبکه آموزش پخش می‌شود و همین برنامه در ساعت ۲۰ روز شنبه از شبکه آموزش تکرار می‌شود.


RSS
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.