وحید شمسایی در غرفه ایسنا: برای قهرمان شدن باید اسپانیا را ببریم/ دلم با تیم است

به گزارش تفسیری ممتازنیوز iبه نقل از خبر گزاری ایسنا در تاریخ ۵شنبه ۱۱م آبان ۹۱،

61-20.jpg

کاپیتان سابق تیم ملی فوتسال iبه راه یافتن ایران iبه جمع چهار تیم برتر دنیا امیدوار است و می گوید: برای قهرمان شدن باید ابتدا از سد اسپانیا گذشت.

وحید شمسایی با حضور در غرفه خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) در نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی مطبوعات و خبرگزاری‌ها، درباره حضور تیم ملی فوتسال در جام جهانی ۲۰۱۲ تایلند گفت: من iبه تیم ملی دعوت نشده‌ام اما دلم با تیم است. چون از این خانواده بزرگ شده‌ام و هر چه دارم از آن است. منت آن را هم تا آخر عمر روی سرم می‌گذارم. اگر امروز وحید شمسایی هستم iبه خاطر فوتسال است من حالا حالاها هم در این رشته می‌مانم.

وی با اشاره iبه حواشی که در چند وقت اخیر پیرامون او و عباس ترابیان و علی صانعی بوجود آمده است، بیان نمود: iبه هر حال مشکل همیشه وجود دارد اما مهم جام‌جهانی است. iبه اعتقادم مهمتر از همه این اختلافات چهار سال زحمتی است که بازیکنان کشیده‌اند و عرق ریخته‌اند. مهم اعتلای پرچم مقدس ایران در جام جهانی است و شخص و اشخاص مهم نمی باشند.

شمسایی همچنین تصریح نمود: با همه وجود دوست دارم فردا اسپانیا را شکست دهیم. البته من نه تنها iبه برد اسپانیا بلکه iبه رسیدن iبه جمع ۴ تیم برتر جام هم امیدوارم. هدف اولمان باید رسیدن iبه چهارم تیم برتر باشد. iبه اعتقادم شرایط قرعه‌ طوری است که می‌توانیم iبه راحتی iبه جمع چهارم تیم برسیم و برای این باید اسپانیا را حتما شکست دهیم.

انتهای پیام


ایسنا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.