ورزشکاران ما قابلیت رقابت با اروپایی ها را هم دارند/ درخشش سوارکاران ایرانی در باکو قابل توجه است

۱۶اردیبهشت،

سرپرست فدراسیون سوارکاری گفت: سوارکاران ایرانی در مسابقات ۴ ستاره آذربایجان خوش درخشیدند که این موضوع نشان می دهد که آنها با اروپایی ها هم می توانند رقابت کنند.

محمود حیدری در گفتگو با خبرنگار ورزشیممتازنیوز، افزود: رقابتهای بین المللی پرش با اسب باکو با حضور کشورهای آسیایی و اروپایی طی روزهای ۱۲ تا ۱۴ اردیبهشت در آذربایجان برگزار شد و ۹ سوارکار اعزامی ایران به این مسابقات خوش درخشیدند و می توان گفت که آنها می توانند با اروپایی ها نیز رقابت کنند.

سرپرست فدراسیون سوارکاری ایران تصریح کرد: فینال این مسابقات در شهر نبیه باکو انجام شد که مازیار جمشید خانی و مجید شریفی مدافع ۱۵۰ سانتی متری و باراژ ۱۶۰ را بدون خطا پریدند که به سبب زمان بالا در رده های پایین قرار گرفتند.

حیدری در ادامه گفت: در پایان این رده سوارکاران آذربایجانی و لهستانی مقام های اول و دوم را کسب کردند و مازیار جمشید خانی عنوان سومی را به خود اختصاص داد.

حیدری تأکید کرد: مسابقات برون مرزی پرش با اسب ۴ ستاره برای اولین بار در این کشور برگزار شد و سوارکاران ایرانی با اینکه سالها از میادین بین المللی دور بودند خوب درخشیدند و نشان دادند که حرفهای بسیاری برای گفتن دارند.

وی عنوان کرد: این اعزامها ادامه خواهد یافت و قصد داریم تا سوارکاران کشورمان در عرصه های بین المللی حضوری مؤثر و فعال داشته باشند.

حیدری گفت: این اعزامها از سال ۹۱ آغاز شده است و در این بین فدراسیون سوارکاری و سازمان دامپزشکی کشورمان همکاری تنگاتنگی برای حل مشکل قرنطینه دارند و امیدواریم این مشکل هر چه سریعتر حل شود.

حیدری در پایان خاطر نشان کرد: این دومین حضور ما با اسب شخصی در رقابتهای خارجی است و خوشبختانه سوارکاران ایرانی عملکرد خوبی در این رقابتها از خود ارائه می دهند و انتظار روزهای خوشی را برای آن داریم./مح


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.