ورزشگاه تختی میزبان بانوان صحرانورد

۴ شنبه ۱۷ آبان ۹۱ به نقل از باشگاه خبر نگاران جوان در پورتال خبری ممتاز نیوز انتشار یافته است،

مسابقات صحرانوردی بانوان قهرمانی کشور جمعه ۱۹ آبان در دو رده سنی جوانان و بزرگسالان در مجموعه ورزشی تختی برگزار خواهد شد.

به گزارش تفسیری خبرنگار ورزشیممتازنیوز،  مسابقات صحرانوردی بانوان که پیش از این قرار بود در مجموعه ورزشی آزادی برگزار شود با نظر مسئولان فدراسیون دوومیدانی تغییر مکان یافت و بانوان صحرانورد کشورمان صبح جمعه ۱۹ آبان ماه در مجموعه ورزشی تختی با یکدیگر به رقابت می پردازند.

شایان ذکر است: ۸۰ بانوی صحرانورد کشورمان در این دوره از مسابقات در بخش بزرگسالان مسافتی حدود ۸ کیلومتر و در بخش جوانان حدود ۶ کیلومتر را خواهند دوید.

 لازم به ذکر است: سال قبل در بخش بزرگسالان لیلا ابراهیمی، از تهران، پروین فریدونی از مرکزی و زهرا علی اکبری از اردبیل به ترتیب مقام های اول تا سوم رابه خود اختصاص دادند همچنین دربخش تیمی استانهای تهران، مرکزی و قزوین درجایگاههای اول تاسوم ایستادند.

لازم به ذکر است: در رده سنی جوانان نیز پروین فریدونی و پریس عرب از مرکزی و ثریا کریم زاده از استان اصفهان بر سکوی قهرمانی قرار گرفتند و در بخش تیمی نیز همدان و فارس و مرکزی عنوان های برتر را به خود اختصاص دادند./ْآق


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.