ورزشگاه عضدی رشت ۴۰ هزار نفری ساخته شود

امیر عابدینی در گفت‌وگو با فارس درباره وضعیت واگذاری ورزشگاه عضدی رشت به باشگاه داماش گیلان اظهار کرد: در زمینه واگذاری استادیوم عضدی رشت هنوز اتفاقی نیفتاده اما پیشنهاد عمومی ما این است که این ورزشگاه باید تغییر کاربری دهد و با ظرفیت ۴۰ هزار نفری ساخته شود.

وی با اشاره به وضعیت ورزشگاه سردارجنگل رشت افزود: در صورتی که ورزشگاه سردار جنگل رشت به داماش واگذار شود آن را بهینه‌سازی می‌کنیم.

مدیرعامل باشگاه داماش با بیان اینکه ورزشگاه ۱۵ هزار نفری به صورت میتینگی است، تصریح کرد: اینگونه ورزشگاه مناسب نیست و زمین استادیوم باید برای فوتبال باشد.

وی با اشاره به اینکه می‌خواهیم ورزشگاه با استانداردهای کمیسیون فوتبال باشد، تصریح کرد: رشت شهر باران است و ورزشگاه سایبان ندارد و نمی‌توان در زمان بارندگی و هنگام برگزاری مسابقه تماشاگران را زیر باران نشاند.

عابدینی درباره بومی بودن بازیکنان داماش تصریح کرد: تیم داماش و نیمکت‌نشینان آن به جز یک نفر، همه بازیکنان بومی هستند.

وی از راه‌اندازی رشته‌های ورزشی بانوان در داماش خبر داد و یادآور شد: اکنون فوتسال بانوان در داماش ایجاد شده و درصدد هستیم تا بسکتبال بانوان داماش را نیز راه‌اندازی کنیم.

این مسئول توجه به رشته‌های ورزشی بانوان در باشگاه داماش را یکی از برنامه‌های مهم عنوان کرد و افزود: درباره رشته‌های ورزشی برنامه داریم که هنوز کلید آن زده نشده است و سال آینده حدود چهار تا پنج رشته ورزشی در باشگاه داماش راه‌اندازی می‌شود.

وی با اشاره به وضع مدیریتی داماش اضافه کرد: وضعیت مدیریتی و سیستم داماش پابرجاست و احتمال تقویت تیم از طریق بازیکن وجود دارد؛ تاکنون به هیچ مربی فرصت ندادیم که کمتر از هفت امتیاز بگیرد و باید ۴۲ امتیاز بگیرد تا به مرز صعود برسد.

عابدینی ادامه داد: نباید در پنج بازی کمتر از هفت امتیاز بگیریم و اگر هرندی نتواند این امتیاز را کسب کند تغییر در کار ما وجود خواهد داشت.

وی با بیان اینکه کسب هفت امتیاز در پنج بازی به خاطر مردمی بودن هرندی است، تصریح کرد: اگر از پنج بازی سه باخت داشته باشیم آغاز سقوط است بنابراین باید دو برد و یک مساوی داشته باشیم و با ۱۰ امتیاز می‌توانیم به قهرمانی برسیم.


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.