ورزش استان آذربایجان شرقی از توانایی بالایی برخوردار است

سیدمحمد شروین اسبقیان روز دوشنبه در مراسم تجلیل از مدال آوران و تیم های ورزشی برتر باشگاه شهرداری تبریز افزود: آذربایجان شرقی به زمین حاصل خیزی می ماند که مستعد پرورش ورزشکاران بزرگ است.

وی گفت: تلاش می کنیم با همکاری تمام ارگان ها و نهادها، ورزش استان را به جایگاه اصلی آن در کشور برسانیم جایگاهی که ورزش استان در دهه ۶۰ در اختیار داشت دوباره احیا کنیم.

اسبقیان با اشاره به کارهای صورت گرفته در باشگاه شهرداری تبریز افزود: شورای شهر و شهرداری تبریز عنایت ویژه ای به ورزش و سرمایه گذاری در این بخش داشته و دارند و فعالیت باشگاه ورزشی شهرداری تبریز در ورزش استان به صورت برجسته نمایان است.

وی گفت: فعالیت شهرداری تبریز در بخش ورزش، هم در توسعه ورزش و هم در توسعه زیر ساخت های ورزشی پیشتاز کشور بوده و در آینده ای نزدیک این فعالیت ها اثرات خود را نشان خواهند داد.

وی بیان کرد: صعود تیم های مختلف ورزشی از جمله والیبال، هندبال، والیبال نشسته و فوتسال به لیگ برتر نمونه ای از اثرات این سرمایه گذاری هاست.

اسبقیان همچنین در خصوص تیم فوتبال شهرداری تبریز که وضعیت مناسبی در جدول رده بندی لیگ برتر ندارد و با خطر سقوط به لیک یک مواجه است، افزود: وضعیت این تیم به دغدغه اصلی ما تبدیل شده و دوست داریم تا بازیکنان این تیم با سعی و تلاش فراوان در سه بازی آتی، این سهمیه تبریز را در لیگ برتر حفظ کنند.

۷۲۳۳/۵۸۷

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۰۹۲۷۶۴


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.