ورزش بهترین درمان برای پیشگیری از آسیب های اجتماعی

رییس سازمان ورزش شهرداری تهران گفت: تابستان فرصت مناسبی برای ارائه خدمات به شهروندان است شهروندانی که به ویژه در گروه های سنی نوجوان و جوان فارغ از دغدغه های تحصیلی اوقات فراغت خود را سپری می کنند.

  بهروز محمدزاده در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران افزود: عملکرد شهرداری تهران و رویکردی که پیش رو گرفته است این حق را به شهروندان می دهد تا انتظار داشته باشند کارنامه درخشانی از عملکرد شهرداری ببینند.

وی افزود: امسال آنچه تابستان را برای شهروندان متفاوت تر از سال گذشته کرده برپایی جشنواره تفریحی، ورزشی اوقات فراغت در بوستان بهاران است.

وی با اشاره به اینکه این طرح تنها به منطقه ۱۷ اختصاص ندارد و طبق برنامه ریزی سازمان ورزش شهرداری تهران به صورت هفتگی طی ۴ هفته تیرماه در مناطق مختلف شهر اجرا می شود گفت: همین یک هفته هم زمان مناسبی برای آشنایی شهروندان با فعالیت های ورزشی و استفاده از خدمات تفریحی رایگان است.

محمدزاده خاطر نشان کرد: با توجه به همزمان شدن اوقات فراغت تابستان با ماه شعبان و رمضان امسال تمام برنامه های این فصل باید محور معنوی داشته باشد.

شهردار منطقه ۱۷ با تأکید بر اینکه این منطقه از نظر ورزش مستعد پیشرفت و سرانه های ورزشی آن به نسبت برخی مناطق بیشتر است گفت: مهم این است که چه طور این استعدادها و ظرفیت ها را مدیریت کنیم.

وی خاطر نشان کرد: ورزش بهترین درمان برای پیشگیری از آسیب های اجتماعی است./ز


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.