ورزش قهرمانی و پهلوانی کشور ریشه در ورزش دانش‌آموزی دارد

آرشیو خبراجتماعیآموزش کد مطلب: ۱۰۳۹۶۸     

معاون اول رییس‌جمهور:

ارسال به دوست    نسخه چاپی نسخه چاپی

رحیمی در افتتاحیه طرح‌های ملی ورزشی وزارت آموزش و پرورش گفت: آموزش و پرورش منشا و منبع ورزش قهرمانی و پهلوانی در کشور است که باید مورد حمایت ویژه مسوولان قرار گیرد.

دوشنبه ۱۷ مهر ساعت ۱۴:۴۶

به گزارش سرویس اجتماعی برنا به نقل از مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، رحیمی معاون اول رییس جمهور در مراسم افتتاح طرح‌های ملی ورزشی وزارت آموزش و پرورش در مدرسه راهنمایی پسرانه شهید کدخدایی منطقه ۱۱ آموزش و پرورش شهر تهران گفت: اگر بخواهیم در توسعه ورزش کشور با سرمایه‌گذاری مطلوب در آموزش و پرورش انجام ‌شود که اجرای طرح‌های ملی ورزشی آموزش و پرورش یکی از این سرمایه‌گذاری‌هاست و به خوبی در آموزش و پرورش شکل گرفته است.
 
معاون اول رییس جمهور با اشاره به اینکه هر موفقیتی در کشور از آموزش و پرورش آغاز می‌شود، افزود: قرار دادن دانش‌آموزان در مسیر درست و اصولی آموزش و تربیت موجب پیشرفت‌های علمی، ورزشی و اقتصادی در کشور خواهد شد که تحقق این امر نیازمند همدلی و همفکری تمام مسوولان کشور است.
 
رحیمی با اشاره به اینکه دولت نگاه ویژه‌ای به آموزش و پرورش دارد، ادامه داد: در دولت‌های پیشین بودجه آموزش و پرورش ۴ هزار میلیارد تومان بود که با نگاه درست و اصولی احمدی‌نژاد در دولت های نهم و دهم این اعتبار به ۸ هزار میلیارد افزایش یافت و هم اکنون به ۱۶هزار میلیارد تومان رسیده است که این نشان از توجه ویژه دولت به آموزش و پرورش دارد.
 
وی آموزش و پرورش را سرچشمه تحرک در جامعه اسلامی عنوان و با اشاره به این نکته که وزارت آموزش و پرورش آموزش رشته‌های ورزشی مهم و تاثیرگذاری را آغاز کرده است، اضافه کرد: ورزش‌های دوومیدانی، تنیس روی میز، شنا، ژیمناستیک و طناورز از مهمترین رشته‌های ورزشی هستند که به‌عنوان پایه رشته‌های دیگر محسوب می‌شوند و وزارت آموزش و پرورش به خوبی این رشته‌ها را در دوره ابتدایی آموزش می‌دهد.


Loading...


آخرین اخبار

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.