ورزش «لیوان چینی» در «فرش سپید» معرفی می گردد

۰۴ تیرماه ۱۳،

به گزارش خبرنگار تلویزیون سینماپرس، « فرش سپید » امروز، ۴ تیر با حضور رئیس کمیته لیوان چینی فدراسیون ورزش‌های همگانی و صدرا بابایی، آرمان اسماعیلی و آرین وفا از نوجوانان ورزشکار این رشته روی آنتن شبکه دو می‌رود.

به گزارش روابط عمومی شبکه دو،‌ تهیه کننده «فرش سپید» گفت: قرار است محمد محمدی، رئیس کمیته لیوان چینی به معرفی این رشته ورزشی بپردازد؛ سه ورزشکار نخبه این رشته ورزشی نیز در این برنامه به رقابت با یکدیگر می‌پردازند.

مسعود ساکت اف با اعلام این‌که چهارشنبه در برنامه نوجوانانه «فرش سپید»  میزبان اعضای تیم امداد ونجات تخصصی کشور خواهیم بود، افزود: با مهرنوش سلطانی و مهسا پایا،  اعضای جوان تیم امداد دربارهٔ تلخی ها و شیرینی‌های این رشته انسان دوستانه گفت و گو می کنیم.

وی تصریح کرد: این هفته موضوع فیلم های ارسالی مخاطبان به کشف یک استعداد نوجوان و معرفی آن اختصاص داده شده است،‌ نوجوانان می‌توانند آثار خود را در قالب فیلم برای ما بفرستند؛ بهترین این آثار توسط مخاطبان برنامه انتخاب شده و سازندگان آن میهمان برنامه ما می‌شوند.

به گفته ساکت اف ‌پنجشنبه، ۶ تیر نیز یوسف زمانی ،‌ خواننده نوجوان در این برنامه به اجرای ترانه می پردازد.

« فرش سپید » کاری از گروه نوجوان شبکه دو است که هدف کشف وهدایت استعدادهای نوجوانان نخبه تولید می‌شود؛ این برنامه سه شنبه تا پنج شنبه هر هفته ساعت ۱۷:۵۰ به صورت زنده روی آنتن تلویزیون می‌رود.

انتهای خبر/ ع.ن – ب.ب 


سینماپرس
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.