ورودی دلخواه در ویندوز ۷

جام جم آنلاین: تغییردادن تصویر زمینه در ویندوز، کاری بسیار ساده است و شما می‌توانید هر زمان که مایل باشید با چند کلیک ساده آن را انجام دهید اما اعمال این تغییرات در تمامی‌ بخش‌ها امکان‌پذیر نیست.

به‌عنوان مثال اگر بخواهید تصویر مورد علاقه‌تان را با تصویر پیش‌فرضی که در صفحه ورود به سیستم‌عامل (Login Screen) قرار دارد تعویض کنید، ابزاری را در ویندوز برای انجام آن پیدا نخواهید کرد.

کاربران بسیار زیادی هستند که دوست دارند این صفحه را به دلخواه خودشان تغییر دهند.

به‌ عنوان مثال مدیران انفورماتیک سازمان‌های بزرگ تمایل دارند نام و لوگوی سازمان مربوط را در صفحه ورود به سیستم‌عامل به‌نمایش درآورند و حتی مراکز ارائه خدمات رایانه‌ای نیز تمایل دارند تا در این صفحه اطلاعات تماس خود اعم از تلفن و آدرس را درج کنند تا مشتریان بیشتری را به خود اختصاص دهند.

اگر شما هم به یکی از دلایل فوق یا به هر دلیل دیگر تمایل دارید این تصویر را با تصویر دلخواه خودتان تعویض کنید، می‌توانید از ابزار کم‌حجم و کاربردی Logon Screen کمک بگیرید.

استفاده از این ابزار بسیار ساده است و تنها کاری که باید انجام دهید کلیک راست روی تصویر مورد نظر و انتخاب گزینه Set as logon background برای تعویض آن با تصویر فعلی صفحه ورود به سیستم‌عامل است.

نرم‌افزار فوق از زبان‌های مختلفی از جمله زبان فارسی پشتیبانی می‌کند و از لینک زیر قابل دانلود است:

http://danielnetsoftware.com/Logon%20Screen%202.54.exe


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.