ورود اولین سناتور همجنسگرای زن به کنگره آمریکا ! +عکس

شنبه ۲۰م آبان به نقل از منبع ذکر شده در انتهای خبر در پورتال خبری ممتاز نیوز منتشر گردیده است

همچنین طی همه پرسی که از مردم واشنگتن انجام شد، مردم با قانونی شدن ازدواج همجنس‌بازان موافقت نمودند تا واشنگتن سومین ایالت آمریکا باشد که در آن ازدواج همجنس‌بازان قانونی می‌شود.

هم جنس بازان

به گزارش ممتازنیوز به نقل از فارس: انتخابات روز سه‌شنبه آمریکا علاوه بر آنکه اولین رئیس جمهور حامی همجنس بازان را بار دیگر راهی کاخ سفید نمود یک سناتور همجنسگرای زن را نیز وارد کنگره آمریکا نمود.

انتخابات سه‌شنبه در آمریکا دو دستاورد برای همجنس بازان آمریکا به همراه داشته است. در ایالت ویسکانسین «تمی بالدوین» به عنوان اولین سناتور همجنس‌باز زن انتخاب شد و «باراک اوباما» نیز به عنوان اولین رئیس جمهور آمریکا است که آشکارا حمایت خود از همجنس‌بازان را اعلام می‌کند و برای بار دوم انتخاب می‌شود.

همچنین طی همه پرسی که از مردم واشنگتن انجام شد، مردم با قانونی شدن ازدواج همجنس‌بازان موافقت نمودند تا واشنگتن سومین ایالت آمریکا باشد که در آن ازدواج همجنس‌بازان قانونی می‌شود.

بعد از دو روز از شمارش آراء، یک میلیون و ۲۶۹ هزار و ۹۱۷ نفر با این موضوع اعلام موافق نموده در حالی که یک میلیون و ۱۴۶ هزار و ۴۳۹ نفر با این قانون اعلام مخالفت نمودند.

این همه پرسی پیشتر و روز سه‌شنبه در دو ایالت «مین» و «مریلند» نیز برگزار شد و مردم این دو ایالت نیز با این قانون اعلام موافقت نمودند این در حالی است که ایالت «مینسوتا» مخالفت خود با این قانون را ابراز داشت.

در ایالت مریلند، ۵۱.۹ درصد شرکت نمایندگان در همه پرسی با قانونی شدن ازدواج همجنس بازان موافقت نمودند.

در ایالت مین نیز محوز ازدواج همجنس بازان از اواسط دسامبر صادر خواهد شد.

بررسی‌های ملی اخیر نشان می‌دهد که رویکرد مردم آمریکا در قبال ازدواج همجنس بازان در حال تغییر بوده و اکثریت مردم آمریکا هم اکنون با ازدواج دو هم جنس باز یکدیگر موافق می باشند.

این چنین تغییر رویکردی در نظرسنجی که سی‌ان‌ان در ماه ژوئن انجام داد قابل رویت بود.

طبقه بندی: مطالب خواندنی   |   تعداد بازدید: ۰ نفر   |   تاریخ انتشار یافتن: شنبه ۲۰ آبان

آخرین اخبار و جدیدترین مطالب در مورد , jazab, ازدواج همجنس‌بازان, هم جنس گرا, همجنس بازان, واشنگتن


مجله اینترنتی عکس ، دانلود اهنگ ، اس ام اس ، خبرها روز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.