ورود اپل به دنیای بازی!

۸فروردین ۱۳،

اپل نقشه های بزرگی در سر می پروراند تا وارد دنیای گیم شود.
مردان بدون نام در “پاکت گیمر” می گویند اپل استراتژی تازهی آغاز کرده و بر این اساس در حال مذاکره با شرکای تازه برای ساخت کنسول تازه گیم است.
این هفته در امریکا کنفرانس توسعه دهندگان گیم GDC برگزار شد و اپل بعنوان کمپانی مهمان با کمپانی های سازنده گیم و کنسول دست به مذاکره زده و ظاهرا امکان سنجی کرده که تا چه حد می تواند در بازار تازه گیم موفق شود!
این کمپانی گفته شاید ناگهان اپل در ماه آوریل از کنسول خود پرده برداری کند که اگر این اتفاق رخ دهد، دنیای بازی را تکان خواهد داد وگرنه باید منتظر شد تا ببینیم اپل با چه ابزار و دستگاهی می خواهد وارد دنیای گیم شود.
به گزارش خبرآنلاین اپل ،معمولا در ماه آوریل، آی پد تازه و بعضی محصولات دیگر خود را معرفی می کند و ممکن است قصد داشته باشد از نقشه های خود در دنیای گیم بگوید.
کارشناسان می گویند حرکت اپل به سوی بازار گیم کمی دیر است اما ممکن است دستگاهی خارق العاده راهی بازار کند که مانند اپل تی وی همگان را شگفت زده کند.
کمپانی پاکت گیمر که بسیار نسبت به این موضوع خوشبین است و می گوید قطعا در ماه آوریل، اپل ورود خود به دنیای گیم با استارتژی تازه را جشن خواهد گرفت.
داشتن اتاق VIP برای اپل در کنفرانس توسعه دهندگان گیم و ملاقات سری با بعضی توسعه دهندگان شکی باقی نمی گذارد که اپل حرکتهایی خواهد کرد.
شاید هم دسته گیم را برای اپل تی وی ساخته باشد!
باید کمی دیگر منتظر ماند تا ببینیم اپل چه چیزی را رو می کند؟


iTanalyze.ir
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.