ورود به عرصه انتخابات در این روزها مصداق “ورود زودهنگام” است/ درجلسات جامعه مدرسین حرفی از انتخابات نیست

۰۵م آذر ،

حجت‌الاسلام غروی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ورود به عرصه مسائل انتخابات در این روزها را مصداق”ورود زودهنگام” دانست و گفت: معیارهای جامعه مدرسین برای انتخاب رئیس جمهوری قبلا مطرح شده است.

حجت‌الاسلام و المسلمین غروی در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران در پاسخ به این سوال که جامعه مدرسین حوزه علمیه چه زمانی به انتظار جامعه اصول گرایی کشور برای ورود به انتخابات پاسخ خواهد داد؟ گفت: ورود به عرصه مسائل انتخابات در این روزها “ورود زودهنگام” است.

وی افزود: در جلسات جامعه مدرسین حوزه علمیه قم موضوعات و مسائل روز کشور مورد بحث قرار می‌گیرد اما، هنوز مسئله انتخابات مورد بررسی قرار نگرفته است.

وی دربارهٔ ملاک‌های جامعه مدرسین برای بررسی وضعیت نامزدهای انتخابات اظهار داشت: معیارهای جامعه مدرسین برای انتخاب رئیس جمهوری قبلا مطرح شده است و موضوع تازه‌ای نیست؛ درنتیجه این ضرورت احساس نمی‌شود که جامعه مدرسین این روزها موضع گیری انتخاباتی داشته باشد.

گفتنی است؛ پیش از این بسیاری از احزاب اصول‌گرای کشور از جمله جبهه پیروان خط امام و رهبری، جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی و … بر نقش جامعتین(حامعه روحانیت مبارز و جامعه مدرسین حوزه علمیه قم) بر تصمیم گیری‌های جریان اصول‌‌گرایی کشور در انتخابات پیش رو تاکید کرده بودند.

همچنین حجت‌الاسلام سالک عضو جامعه رحانیت مبارز در گفتگو با باشگاه خبرنگاران اعلام کرد: در جلسه جامعه روحانیت مبارز دربارهٔ برگزاری جلسات انتخاباتی با جامعه مدرسین حوزه علمیه قم صحبت و مقدمات اولیه این جلسه تدارک دیده شده است.

انتهای پیام/پ۳


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.