ورود جنگ ستارگان پرندگان خشمگین به بازار

موبنا- تولیدکننده بازی Angry Birds اعلام کرده که نسخه جدید این بازی را ماه آینده عرضه می کند.

شرکت Rovio Mobile درصدد است نسخه جدید بازی پرندگان خشمگین را با نام Star Wars به بازار عرضه کند.

اگرچه شرکت تولیدکننده بازی، از عرضه نسخه جدید Angry Birds خبر داده، اما اطلاعاتی راجع به این بازی منتشر نکرده است. بر اساس تصاویر و ویدیویی که از این بازی ارایه شده، گرافیک و طراحی بازی کمی با نسخه های قبلی متفاوت است.

در این نسخه به نظر می رسد شخصیت های جدیدی به بازی اضافه شده و بر خلاف نسخه های قبلی که بازی با تخریب ساختمان ها و از بین بردن خوک های سبز پیش می رفت، این بار در فضا اتفاق می افتد و باریکنان می توانند از سلاح های گرم برای کسب امتیاز بیشتر استفاده کنند و نبرد سخت تری میان شخصیت های جذاب این بازی در می گیرد.

این بازی با سیستم عامل iOS اپل و آندروید گوگل و نیز رایانه ها و تبلت ها سازگار خواهد بود.
پرندگان خشمگین (Angry Birds) یک بازی ویدیویی فکری، ساختهٔ راویو موبایل است که در سال ۲۰۰۹ توسط شرکت چیلینگو برای پلی‌استیشن همراه و ویندوز عرضه شد. در این بازی، بازیکنان چندین پرنده را به وسیله یک تیر کمان به سمت سازه‌هایی پرتاب می‌کنند، با هدف اینکه خوک‌هایی که درون آنها پناه گرفته‌اند را نابود کنند. این بازی در سال ۲۰۰۹ برای سیستم عامل iOS اپل منتشر شد.

بعد از موفقیت کم نظیر این بازی نسخه های دیگری از آن نیز تولید و عرضه شدند که با اتّکا به محیط جذاب و ریتم کمدیشان با موفقیت بیشتری روبه رو شدند.

این بازی تقریبا هر سه ماه یکبار(فصل) با یک به روز رسانی جدید همراه‌ است علاوه بر این نسخه های اختصاصی از این گیم به مناسبت‌های مختلف تولید و عرضه می‌شود.

IT Iran

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.