ورود زود هنگام به انتخابات مجلس آفتی برای جامعه/ جمعیت رهپویان تاکنون جلسه‌ای برای ورود به انتخابات نداشته است

فروردین ۱۴۰۳

عضو شورای مرکزی جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی گفت: تاکنون بحثی دربارهٔ ورود جمعیت رهپویان به انتخابات مجلس دهم در جلسات شورای مرکزی نشده است.

“مالک شریعتی” در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، دربارهٔ آغاز فعالیت برخی جریانات سیاسی برای ورود به انتخابات مجلس دهم اظهار داشت: برخی از گروه‌های سیاسی موجود در کشور از هم‌اکنون در حال برنامه‌ریزی جهت تصدی کرسی‌های مجلس دهم می باشند که این مسئله از اکنون یک آفت برای جامعه به حساب می‌آید.

عضو شورای مرکزی جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی تاکید کرد: تاکنون بحثی دربارهٔ ورود جمعیت رهپویان به انتخابات مجلس دهم در جلسات شورای مرکزی نشده است.

وی افزود: به انتخابات مجلس دهم بیش از دو سال زمان باقی مانده و اکنون خیلی زود است که به بحث انتخابات ورود پیدا کرد.

لازم به ذکر است برخی جریانات سیاسی اعم از اصلاح‌طلبان، اصولگرایان و اعتدالگرایان در حال بررنامه‌ریزی جهت ورود به انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی که در اسفند ماه سال برگزار می‌شود، می باشند.

گفتنی است براساس برخی خبرها منتشره در رسانه‌ها اصلاح‌طلبان و اعتدال‌گرایان درصدد تشکیل مثلث «خاتمی، ناطق و هاشمی» می باشند تا بتوانند حضوری پرقدرت در انتخابات بعدی در کشور داشته باشند.

همچنین رئوفیان سخنگوی “جبهه ایستادگی” در گفتگو با باشگاه خبرنگاران، از آغاز تدوین برنامه‌های این جبهه جهت ورود به انتخابات مجلس دهم خبر داده بود.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.