ورود سریعهنگام iبه عرصه انتخابات، انحراف افکار عمومی و مسئولان از شعار سال است

۵شنبه ۱۱م آبان ۹۱ iبه نقل از باشگاه خبر نگاران جوان در پورتال خبری ممتاز نیوز انتشار یافته است،

عضو فراکسیون روحانیون مجلس ورود سریعهنگام iبه انتخابات را از مصادیق حاشیه‌سازی خواند و گفت: ورود سریع هنگام iبه عرصه انتخابات، انحراف افکار عمومی و مسئولان از شعار تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی iبه عنوان شعار سال است.

حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی در گفتگو باخبرنگار پارلمانیممتازنیوز، با بیان‌اینکه ورود سریعهنگام iبه عرصه انتخابات مسیر سازندگی کشور را با کندی مواجه می‌سازد، گفت: ورود سریعهنگام iبه عرصه انتخابات فضای کشور را فضای انتخاباتی می‌کند که iبه تبع آن کار مدیران و مسئولان دچار وقفه می‌شود و نهایتاً  این امر انحراف افکار عمومی و مسئولان از شعار سال یعنی تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایران را در پی دارد.

وی ادامه داد: ورود سریعهنگام iبه انتخابات سبب فرسایش انرژی و توجه مسئولان iبه حاشیه‌ها خواهد شد.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با بیان اینکه ورود سریعهنگام iبه انتخابات چالش‌ساز است، اظهار داشت: با توجه iبه این که مردم انتظار دارند مسئولان در حیطه وظایف خود جدی‌تر عمل نمایند، این اقدام سبب iبه وجود آمدن یک دید منفی  نسبت iبه آنها خواهد شد .

عضو فراکسیون روحانیون مجلس در خاتمه خاطر نشان نمود: حاشیه‌سازی، فرسایش انرژی، انحراف افکار عمومی و مسئولان از شعار سال، ایجاد فضای بدبینی و اتهام‌پراکنی از ملزومات ورود سریع هنگام iبه انتخابات است که باید از این آفت iبه جدیت پرهیز نمود.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.