ورود سریع هنگام iبه مباحث انتخاباتی فضای بدبینی را در کشور ایجاد می‌کند

۵شنبه ۱۱م آبان ۹۱ iبه نقل از باشگاه خبر نگاران جوان در پورتال خبری ممتاز نیوز انتشار یافته است،

عضو جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی گفت: ورود سریعهنگام iبه مباحث انتخاباتی، سبب ایجاد فضای رقابتی، بدبینی و جو ناسالمی در کشور می‌شود.

مالک شریعتی در گفتگو با خبرنگار حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران درباره ورود سریعهنگام iبه مباحث انتخاباتی و فعالیت‌های برخی کاندیداهای احتمالی، گفت: فعالیت‌های آغاز شده از سوی برخی از نامزدهای احتمالی و چهره‌های سیاسی در جهتی ورود iبه انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر غیرقانونی است.
 
عضو جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی افزود: وارد شدن iبه مقوله انتخابات در حالی که وقت زیادی تا برگزاری آن باقی مانده است سبب می‌شود فضای رقابتی، بدبینی و جو ناسالمی در کشور ایجاد شود و روند پیشبرد برنامه‌های اجرایی کشور را با تاخیر روبه‌رو کند.
 
وی تصریح کرد: احزاب، تشکل‌ها و چهره‌های سیاسی باید این موضوع را در نظر بگیرند که ورود سریعهنگام iبه وادی انتخابات آرامش کشور را بر هم می‌زند و سبب خواهد شد تا اذهان عمومی کشور منحرف و از توجه iبه مقولات مهم غافل شوند.

عضو جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی خاطر نشان کرد: گروه‌ها و تشکل‌های سیاسی باید از ورود سریعهنگام iبه انتخابات و ایجاد فضاهای هیجانی بپرهیزند چراکه منافع کشور و مردم در این مسئله وجود دارد.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.