ورود شارژرهای بی‌سیم نوکیا به امکان عمومی

۳۱فروردین۱۳،

 

شرکت نوکیا سپتامبر قبل گوشی هوشمند Lumia 920 را عرضه کرد و قول داد که در آینده نزدیک امکان بهره‌مندی تعداد بیشتری از کاربران از قابلیت‌های شارژرهای بی‌سیم را فراهم کند و هم‌اکنون تصمیم گرفته است به جای آنکه قابلیت یاد شده را در اختیار تک‌تک اشخاص بگذارد، این فناوری را به صورت  گسترده در اختیار اشخاصی قرار داد که در اماکن عمومی حضور میابند.
 
به گزارش گروه خبرها خارجی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، نوکیا توضیح داد از این پس امکان شارژ بی‌سیم بر مبنای پروتوکل Qi را برای فرودگاه Virgin America و شعبات فروشگاه‌های Coffee Bean و Tea Leaf در آمریکا فراهم می‌کند تا تمام اشخاصی که در این اماکن به‌سر می‌برند، به صورت بی‌سیم بتوانند گوشی‌های نوکیا خود را شارژ کنند.
 
لازم به ذکر است شارژرهای بی‌سیم نوکیا از اوایل هفته جاری در رستوران‌های زنجیره‌ای Coffee Bean در سانفرانسیکو آمریکا همزمان با دیگر شهرهای این کشور راه‌اندازی شد.
 
افرادی که در این امکان حضور میابند، برای آنکه گوشی هوشمند خود را شارژ کنند باید برگه چاپ شده توسط نوکیا را در اختیار بگیرند. این برگه که یک سیستم الکترونیکی کوچک را در خود جا داده است، در قسمت میانی محوطه‌ای را مشخص کرده است که کاربران باید گوشی خود را روی آن قرار دهند که پس از این اتفاق گوشی به صورت خودکار آغاز به شارژ شدن می‌کند.

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.