ورود مجلس به بحث خدمات پس از فروش خودروسازان

رییس فراکسیون تولید ملی و جهاد اقتصادی مجلس درباره ارایه نشدن قطعات از سوی نمایندگی‌های پس از فروش و ارجاع مشتریان به بازار آزاد گفت: ارایه نکردن خدمات از سوی نمایندگی‌های خدمات پس از فروش و ارجاع مردم به بازار آزاد اگر از سوی مردم به مجلس از طریق پیام کوتاه تلفنی هم اعلام شود آن را پیگیری می‌کنیم.

پایگاه اطلاع رسانی خودروسازی – حسین گروسی در گفت و گو با خبرگزاری خانه ملت، افزود: با ۵ ساله شدن معاینه فنی خودرو با این تصور انجام شد که کیفیت خودروهای داخلی ارتقا پیدا کند نه این که پس از خروج خودرو از خودروسازی نیاز به مراجعه به تعمیرگاه باشد.
نماینده مردم شهریار، شهر قدس و ملارد در مجلس شورای اسلامی‌با تاکید بر ارتقای کیفیت خودرو از سوی خودروسازان اظهار داشت: اگر کیفیت خودروهای تولیدی افزایش پیدا کند به نفع تولیدکنندگان است چرا که مراجعه به نمایندگی‌های خدمات پس از فروش خودرو کم شده و هزینه خودروسازان کم می‌شود.
وی با تاکید بر این که خودروهای خارجی باید نمایندگی در داخل داشته باشند گفت: تعمیرگاه‌ها و نمایندگی‌های درجه ۲ خودرو باید جمع شود و همه نمایندگی‌های خدمات پس از فروش باید درجه یک باشند.
گروسی با بیان اینکه خودروسازان باید بر نحوه عملکرد نمایندگی‌های خدمات پس از فروش خودرو نظارت کنند گفت: ارایه نکردن خدمات از سوی نمایندگی‌های خدمات پس از فروش اگر از سوی مردم به مجلس اعلام شود پی گیری می‌کنیم.
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس در ادامه درباره افزایش قیمت خودرو در بازار اظهار داشت: کاهش تولید علت اصلی افزایش قیمت خودروست و هرچه تیراژ تولید افزایش پیدا کند سو استفاده در بازار کاهش می‌یابد.
نماینده مردم شهریار، شهر قدس و ملارد در مجلس با اشاره به تحریم‌ها و تأثیر آن بر تولید خودرو گفت: وابستگی تولید به واردات و خودروسازی‌های پژو و سیتروئن سبب شد وقفه‌ای در تولید ایجاد شود.
رییس فراکسیون تولید ملی و جهاد اقتصادی مجلس افزایش تیراژ خودرو را در کاهش قیمت موثر دانست و از وزارت صنایع و معادن خواست تا بر اجرای قانون ارتقای کیفیت تولید داخل نظارت کند.

Share


خودروسازی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.