ورود مجیدی به تهران در آخر هفته

فرهاد مجیدی مهاجم تیم استقلال این روزها سوژه داغ فوتبالی هاست زیرا وی تمایلی به همکاری با امیر قلعه نوعی ندارد و سرمربی استقلال نیز به وی نیاز ندارد اما عنوان شده است که وی آخر هفته وارد تهران می شود.

مدیر عامل تیم استقلال طی روزهای گذشته با وی تماسی برقرار کرده و خواستار حضورش در این تیم شده است.

فرهادد مجیدی نیز بدلیل قراردادی که پیش از جدایی اش از استقلال با این تیم امضا کرده است به مسئولان اعلام کرده به تهران باز می گردد و شرایط را پیش می برد این در حالی است که امیر قلعه نوعی راضی به حضور این مهاجم در تیمش نیست زیرا بدلیل اختلافات و مشکلات بسیار میان این ۲ ، وی از حاشیه های آغاز فصل و تا پایان آن می هراسد.

گفتنی است، فرهاد مجیدی در حال حاضر مشغول رسیدگی به امور شخصی خود در کشور امارات است.

وی از حضور در استقلال ناامید شد و حتی علیه امیر قلعه نوعی صحبت هایی را انجام داد اما پس از اصرار علی فتح الله زاده قرار است به تهران آمده و مذاکرات لازم را انجام دهد.

این در حالی است که وی نیز در مقابل موضع منفی امیر قلعه نوعی نسبت به کار کردن با وی موضع دارد و اعلام کرده است که شرایط را برای حضور در این تیم مناسب نمی بیند.

شایان ذکر است، این در حالی است که یک مقام مسئول در باشگاه استقلال اعلام کرده است علی رغم صحبت هایی که علی فتح الله زاده انجام داده سرانجامی برای مذاکرات مجیدی و استقلال وجود ندارد زیرا طرفین راضی به همکاری با یکدیگر نیستند و به همین دلیل و جلوگیری از مشکلات احتمالی، هر دو ترجیح می دهند دور از یکدیگر باشند و در استقلال با یکدیگر همکاری نداشته باشند.

طبقه بندی: ورزش   |   تعداد بازدید: ۳۷ نفر   |   تاریخ انتشار: دوشنبه ۲۶ تیر
آخرین اخبار و جدیدترین مطالب در مورد , استقلال, تهران, فرهاد مجیدی


مجله اینترنتی عکس ، دانلود اهنگ ، اس ام اس ، اخبار روز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.