ورود نسل تازه یو اس بی‌ به بازار

۱۹م دیماه ،

گروه پروموتر از نمایشگاه کالاهای مصرفی الکترونیک ۲۰۲۴ که امروز سه شنبه در لاس وگاس افتتاح می گردد، استفاده کرده تا ارتقای یو اس بی ۳٫۰ را از ۵ گیگابایت در ثانیه به ۱۰ گیگابایت در ثانیه اعلام کند.

به گزارش ممتازنیوز به نقل از مهر، گذرگاه یو اس بی در نسخه سوم از سرعت ۵ گیگابایت در هر ثانیه به ۱۰ گیگابایت در هر ثانیه افزایش می یابد و این سرعت به واسطه رابطهای ارتقا یافته یو اس بی و کابلهایی فراهم می شوند که با دستگاه های نسخه ۲ و ۳ یو اس بی سازگار است.

سرعت انتقال اطلاعات ۱۰ گیگابایت در هر ثانیه یو اس بی نسخه ۳ را به فناوری تاندربولت ( به عنوان رابط مشترک تمام دستگاه ها برای انتقال اطلاعات) شبیه می کند که می تواند با سرعت ۱۰ گیگابایت در هر ثانیه اطلاعات را منتقل کند.

نسخه تازه یو اس بی در شرایطی رونمایی می گردد که تعداد دستگاه های مجهز به فناوری تاندربولت افزایش می یابند.

از آنجا که دستگاه های بازیکنان مهم این صنعت چون اچ پی، اینتل، مایکروسافت و اس تی اریکسون و تگزاس بخشی از گروه یو اس بی پروموتر می باشند، مدت زمان بسیاری برای ورود کابلهای ۱۰ گیگابایت در ثانیه یو اس بی ۳٫۰ در انتظار نخواهیم بود.

دنیس فلناگن مدیر عامل بخش تعهدات اکوسیستم ویندوز اظهار داشت: مایکروسافت یکی از حامیان قدرتمند یو اس بی بوده است و همواره از تعادل برقرار کردن بین نوآوری و انطباق پذیری حمایت کرده است.

وی افزود: طرحهای به روز شدن به یو اس بی ۳٫۰ همگام با دیدگاه های ما بوده است و این به روزسازی ها سرعت انتقال اطلاعات را افزایش می دهد.

یو اس بی ۳٫۰ با سرعت ۱۰ گیگا بایت در هر ثانیه از اواسط سال ۲۰۲۴ وارد بازار می گردد.

باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.