ورود هیات نظارت مجلس به تخلف نمایندگان در پرونده تحقیق و تفحص از سازمان تامین اجتماعی

اردیبهشت ۱۴۰۳

سخنگوی هیات نظارت بر رفتار نمایندگان در مجلس از بررسی پرونده تخلف نمایندگان نام برده شده در گزارش تحقیق و تفحص از سازمان تامین اجتماعی در این هیات خبر داد.

“عوض حیدرپور” نماینده مردم شهرضا و سمیرم سفلی در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه هیات نظارت بر رفتار نمایندگان هنوز ورودی به پرونده تخلفات نمایندگان در گزارش تحقیق و تفحص از سازمان تامین اجتماعی نداشته است، گفت: گزارش هیات تحقیق و تفحص از سازمان تامین اجتماعی در خصوص تخلفات نمایندگان در این پرونده از موضوعاتی است که در حیطه وظایف و اختیارات هیات نظارت بر رفتار نمایندگان قرار می‌گیرد و علی‌القاعده موضوع در این هیات بررسی خواهد شد.

وی در ادامه با بیان اینکه در حال‌حاضر نمی‌توان در خصوص این تخلفات اعلام نظر کرد اظهار داشت: اعضای هیات نظارت مجلس بر رفتار نمایندگان باید متن گزارش تحقیق و تفحص را بررسی کنند تا در مورد مصادیق تخلفات به نتیجه برسند.

لازم به ذکر است؛ در قسمتی از گزارش تحقیق و تفحص مجلس شورای اسلامی از سازمان تامین اجتماعی به دریافت ۵۰ میلیون بن کارت هدیه از سوی ۳۷ نفر از نمایندگان اشاره شده بود.
 
انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.