ورود گوشی هوشمند تازه هوآوی Ascend G600 به بازار ایران

۱۵ام بهمن ،

فاوانیوز: شرکت هواوی٫، تلفن همراه هوشمند  تازهی از سری طلایی Ascend هوآوی، را با گارانتی پارس مایکروتل به بازار ایران ارائه کرد.

به گزارش فاوانیوز به نقل از گویا آی تی؛این تلفن همراه٫ با نام Ascend G600 دارای سیستم عامل اندروید ۴٫۰ ، دوربین ۸ مگاپیکسل BSI با زوم اتوماتیک و تشخیص چهره، دو اسپیکر با صدای فراگیر DTS، پردازنده دوهسته ای کوالکام ۱٫۲ گیگاهرتز، باتری ۱۹۳۰ میلی آمپر لیتیوم پلیمر است، که با استفاده از تکنولوژی بهینه سازی مصرف باتری هوآوی بیش از ۱۵ روز می تواند در حالت استندبای بماند.

huawei-g600

سایر ویژگی های Ascend G600 عبارتند از:

    صفحه نمایش : ۴٫۵ اینچ IPS HD با وضوح تصویر ۵۴۰*۹۶۰ پیکسل
    اشتراک گذاری فایل از طریق Wi-Fi Direct
    Bluetooth  و  DLNA
    ۴ گیگابایت حافظه داخلی با قابلیت افزایش تا ۳۲ گیگابایت توسط MicroUSB 2.0  و Micro-SD

هوآوی طبق گزارش Gartner در فصل دوم ۲۰۱۲، از دیدگاه سهم بازار در جایگاه ششم تولید کنندگان موبایل دنیا قرار دارد و این شرکت قصد دارد تا سال ۲۰۲۲ به جایگاه سوم دست یابد. از موفقیت های اخیر هوآوی در سطح بین المللی می توان به معرفی گوشی های هوشمند Ascend D2 و Ascend Mate بعنوان بزرگترین گوشی های هوشمند پر سرعت دنیا در نمایشگاه CES2013 اشاره نمود.

شایان ذکر است گوشی های هوشمند و مدیا پد ۱۰ اینج هوآوی تنها پس از ۳ ماه از ارائه محصولات این برند در بازار ایران، با توجه به کیفیت بالا و قیمت مناسب آن توجه مخاطبان بسیاری را به خود جلب کرده اند.

فاوا نیوز
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.