ورود ۱۳ فروند کشتی حامل ۶۰۰هزار تن کالای اساسی به “بندر شهید رجایی”

گردآوری شده توسط گروه اقتصاد ممتاز نیوز:

مدیر کل گمرک شهید رجایی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

۱۳فروند کشتی حامل۶۰۰ هزارتن کالاهای اساسی در بندر شهید رجایی پهلو گرفته و در حال انجام تشریفات گمرکی می باشند.

ارونقی مدیر کل گمرک شهید رجایی بندرعباس در گفتگو با خبرنگار اقتصادی ممتاز نیوز، گفت:۱۳فروند کشتی حامل۶۰۰ هزارتن کالاهای اساسی در بندر شهید رجایی پهلو گرفته و در حال انجام تشریفات گمرکی می باشند.

وی گفت: ۳۲۵ هزار تن گندم، ۱۴۰هزار تن شکر ،۱۱۰هزرا تن روغن و ۳۰هزار تن برنج از کشورهای برزیل ،آرژانتین،تایلند و روسیه به این گمرک وارد شده اند.

مدیر کل گمرک شهید رجایی تصریح کرد:حمل یکسره بار،ایجاد سرویس ارزیابی ویژه جهت انجام تشریفات کالاهای اساسی وموافقت با تودیع ضمانت نامه بانکی و ترخیص شبانه روزی کالاهای اساسی سبب شده که زمان تشریفات کالای اساسی از ۶ دقیقه تا ۲۶دقیقه  طول بکشد و در حداقل زمان از گمرک ترخیص شود.

ارونقی عنوان کرد:گمرک شهید رجایی با هماهنگی گمرک کل کشور در کمیته هماهنگی و ساماندهی تخلیه و حمل بار اعلام آمادگی کرده که همزمان با ورود کالا پرسنل ناظر گمرک جهت نظارت بر نمونه برداری توسط سازمان ذیربط جهت تسریع در امر ترخیص حظور داشته باشد.

وی در پایان با اشاره به بی سابقه بودن ورود این حجم کشتی به بندر شهید رجایی افزود:تشریفات ترخیص کالاهای اساسی در حال انجام است و در اسرع وقت کالاهای اساسی از این گمرک ترخیص می شود.  
انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.