ورود ۳۰ افسر صهیونیستی به مسجد الاقصی

موسسه اوقاف و میراث فرهنگی الاقصی اعلام کرد که حدود ۳۰ افسر صهیونیستی در چارچوب به اصطلاح اردوهای عقیدتی و اکتشافات نظامی، با لباس نظامی از باب المغاربه وارد مسجد الاقصی شدند و در محوطه و ساختمان‌های این مسجد عکس‌های انفرادی و دسته‌جمعی انداخته و به تشریح اهداف و برنامه‌های خود پرداختند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)،‌ به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، هم‌زمان با ورود افسران صهیونیست، حدود ۱۱ شهرک‌نشین یهودی نیز با همراهی یک خاخام یهودی که از موافقان اصلی تخریب مسجد الاقصی است، وارد این مسجد مبارک شدند.

در همین راستا، موسسه اوقاف و میراث فرهنگی الاقصی اعلام کرد که رژیم صهیونیستی جنایت‌های خود علیه مسجد الاقصی را ادامه می‌دهد؛ به گونه‌ای که به طور عمد، هزاران گردشگر خارجی را به طور گروهی وارد مسجد الاقصی می‌کند. حدود ۲۵۰۰ گردشگر خارجی، صبح و عصر روز یکشنبه وارد این مسجد مبارک شدند.

موسسه الاقصی در بیانیه خود از امت اسلامی خواست از طرفی پروژه‌های حمایت از مسجد الاقصی را توسعه بخشیده و از طرف دیگر، از پایداری و مقاومت نمازگزاران و حارسان این مسجد مبارک و پایداری تمامی ساکنان قدس حمایت به عمل آورند.

انتهای پیام


ایسنا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.