ورود ۳۰۰هزار زائر ایرانی به عربستان

نماینده سازمان حج و زیارت در کشور عربستان خبر داد

حبیبی‌تنها از ورود ۳۰۰هزار زائر ایرانی به این کشور از ابتدای عملیات عمره تاکنون خبر داد.

به گزارش سرویس اجتماعی برنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی حج، حمید حبیبی‌تنها نماینده سازمان حج و زیارت در عربستان گفت:از آغاز عملیات عمره تا ۲اردیبهشت ۳۰۰هزار زائر ایرانی از طریق دو ترمینال پروازی مدینه و جده وارد کشور عربستان شده‌اند.

وی افزود:در حال حاضر ۲۷هزار زائر ایرانی در مدینه منوره و ۲۵هزار زائر در مکه مکرمه حضور دارند که تا هفته آینده این تعداد به ۳۰هزار نفر در هر شهر خواهد رسید.

وی از تعامل خوب شرکت‌های سعودی با سازمان حج و شرکت عمره سعادت خبر داد و گفت:علیرغم تعداد بالای زائران امور حمل ونقل شامل انتقال زائران از فرودگاه جده به مدینه، زیارت‌دوره در مدینه و مکه،انتقال زائران به مکه و سایر خدمات حمل ونقل بسیار خوب و منظم در حال انجام است.

حبیبی‌تنها به برخی مشکلات موجود در حمل و نقل هوائی زائران اشاره کرد و گفت:این مشکلات تا حدود زیادی مرتفع شده‌است و هم‌اینک تاخیر هواپیمائی به صورت چشمگیری کاهش یافته است.

نماینده سازمان حج و زیارت در عربستان افزود:مسئله تغذیه زائران نیز با حضور عوامل مجرب در آشپزخانه‌ها و نظارت‌های منظم در کیفیت مطلوبی است و در نظرسنجی‌های مختلف نیز زائران رضایت خود را از این خدمات اعلام کرده‌اند.


آخرین اخبار

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.