ورود ۳۰۰ دستگاه اتوبوس دوکابین در خط BRT

۲۷خردادماه،

مسئول عملیات خطوط اتوبوسرانی شهرداری منطقه ۱۹، ورود ۳۰۰ دستگاه اتوبوس دوکابین در خط۹ اتوبوس‌های تندرو خبر داد.

رضایی در گفتگو با خبرنگار اجتماعیممتازنیوز، گفت: ورود ۳۰۰ دستگاه اتوبوس دوکابین و سه کابین در خط ۹ اتوبوس‌های تندرو، در دستور کار اتوبوس رانی منطقه ۱۹ و منطقه ۷ اتوبوس‌رانی قرار داد.
وی با بیان توضیحات بیشتر افزود: ۳۰۰ دستگاه اتوبوس دوکابین و سه کابین  پس از انتقال از بندرعباس وارد خط ۹ اتوبوس‌های تندرو خواهد شد.
رضایی با اشاره به خط ۹ اتوبوس‌های تندرو گفت: خط اتوبوس‌های تندرو در ضلع جنوب حرم عبدالعظیم(ع)، خ سبحان، اتوبان آوینی، اتوبان امام علی(ع)، مینی‌سیتی بلوار ارتش و دارآباد است.
وی با اشاره به عملیات اجرایی خط ۹ اتوبوس‌های تندرو افزود: جداسازی گاردریل در مسیر خط ۹اتوبوس‌های تندرو، زیر سازی و جداسازی خط ویژه از اتوبان امام علی(ع)، نصب لوله‌های لاستیکی کله قندی در مسیر خط۹ و اتوبان امام علی(ع)، آسفالت و مرمت مسیر خط ۹ از عملیات اجرایی خط ۹ اتوبوس‌های تندرو است.
رضایی ادامه داد: عملیات اجرایی خط ۹ اتوبوس‌های تندرو همزمان با افتتاح اتوبان امام علی(ع) از اول خرداد ماه سال ۹۲، آغاز و تا پایان سال ۹۲، این خط به بهره‌برداری خواهد رسید.
وی در پایان با اشاره به طرح‌های دیگر اتوبوسرانی منطقه ۱۹ افزود: کسب رتبه A در رعایت زمان بندی و حضور اتوبوس در ایستگاه‌ها ظرف مدت زمان کمتر از ۱۰ دقیقه، با توجه به ۳۳ خط در منطقه ۷ اتوبوسرانی و کسب رتبهA در ۲۰ ایستگاه از اقدامات دیگر اتوبوسرانی منطقه ۱۹ است./ز


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.