ورپشتی اولین مدال تاریخ ۲۰۰ متر سرعتی را به دست آورد

۲۱م اسفند ،

در پی بسته شدن پرونده مسابقات دوچرخه سواری آسیایی:

پرونده مسابقات سرعتی دوچرخه سواری بسته شد و در مسابقات قهرمانی آسیا در هندوستان،‌ ورپشتی توانست اولین مدال نقره تاریخ دوچرخه سواری کشورمان را در ماده ۲۰۰ متر سرعتی با خود به ایران خواهد آورد.

به گزارش خبرنگار ورزشیممتازنیوز، پس از دیر صادر نشدن ویزا از سوی سفارت هندوستان، مسئولین توانستند با تلاش های بسیار روادید رکابزنان کشورمان را بگیرند و راهی مسابقات قهرمانی در کشور هندوستان کنند.

بر اساس این گزارش، با تمام این قبیل مشکلات و ۴ روز مانده به آغاز مسابقات رویای هندیها به واقعیت پیوست و دوچرخه سواران کشورمان با غیرت در این مسابقات حاضر شدند و توانستند به نتایچ چشمگیری در اولین دوره از این مسابقات برسند.

گفتنی است: در اولین روز از مسابقات محمد رجبلو ملی پوش کشورمان در ماده دور امتیازی با دوچرخه سواران دیگر کشورهای شرکت کننده به رقابت پرداخت که در پایان توانست با امتیازی مشابه نسبت به نفر دوم و با کسب مدال برنز، اولین گردن آویز کاروان کشورمان را در مسابقات قهرمانی آسیا در هندوستان نام گردن آویخت.

در ادامه : علیرضا حقی دیگر نماینده کشورمان در ماده چهار کیلومتر تعیقی انفرادی پس از پشت سر گذاشتن حریفان خود توانست دومین مدال برنز کاروان کشورمان را برگردن بیاویزد.

گفتنی است: محمد رجبلو و علیرضا حقی در ماده دور امتیازی با دیگر رکابزنان کشورهای مختلف به رقابت پرداختند و توانستند با کسب مدال برنز، سومین مدال کاروان ایران را به دست آوردند.

ازسومین روز از این مسابقات حسین ناطقی ملی پوش کشورمان در ماده اسکپرج به مصاف رقیبان خود رفت که در پایان توانست با کسب مقام نائب قهرمانی اولین مدال نقره کاروان دوچرخه سواری ایران را به دست آورد و جمع مدال های کشورمان را در سومین روز به عدد چهار رساند.

در چهارمین روز مسابقات: در ماده یک کیلومتر رکابزنان به رقابت پرداختند و در انتها محمود پراش نماینده کشورمان با زمان یک دقیقه و ۵ ثانیه و ۴۵ صدم ثانیه و با ۱۲ هزارم ثانیه اختلاف نسبت به نفر سوم به مقام چهارمی بسنده کرد و دوچرخه سواران کشورهای کره، ژاپن و چین تایپه به ترتیب مقام های اول تا سومی را به دست آوردند.

در پنجمین روز از مسابقات؛ در ماده ۲۰۰ متر، حسنعلی ورپشتی ملی پوش کشورمان به رقابت با دیگر رکابزنان کشورها در این رقابت ها پرداخت و با عملکردی قابل قبول با کسب مقام نائب قهرمانی و تصاحب مدال نقره به کار خود پایان داد و اولین گردن آویز تاریخ دوچرخه سواری ایران را در این رشته ورزشی به ارمغان آورد.

در پایان روز مسابقات مواد پیست؛ محمود پراش رکابزن ملی پوش کشورمان توانست با کسب مقام نائب قهرمانی در ماده کایرین، سومین مدال نقره کاروان دوچرخه سواری ایران را در این دور از مسابقات را رقم زد و محمد پراش دیگر نماینده کشورمان در این ماده به مقام چهارمی رسید و کشورهای مالزی و چین به ترتیب به مقام های اول تا سوم رسیدند.

شایان ذکر است، زهرا خسروشاهی تنها نماینده بانوی کشورمان که بدون مربی مربوطه خود فرشته فشی در این مسابقات پا به رکاب شد و با تمام سختی های پیش رو و رسیدن به کشور هندوستان در دقایق آغاز رقابت خود توانست به مقام های چهارم و پنجمی بسنده کند و پرونده این رقابت ها را ببندد.

در ادامه شایان ذکر است، این رقابت ها، سی و سومین دوره از مسابقات دوچرخه سواری قهرمانی آسیا در رده بزرگسالان و بیستمین دوره رقابت های جوانان، از ۱۷ الی ۲۷ اسفندماه سال جاری و در مواد پیست و جاده و در سطح یک اتحادیه بین المللی دوچرخه سواری (UCT) به میزبانی کشور هندوستان و در شهر (دهلی نو) در حال پیگیری می باشد و از تاریخ ۲۳ اسفندماه رقابت کاروان سوم کشورمان که از مواد نیمه استقامت و استقامت برگزار می گردد.

گفتنی است، در نهایت دوچرخه سواران سرعتی کشورمان ساعت ۳ بامداد چهارشنبه ۲۳ اسفند به ایران بازخواهند داشت./مح


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.