ورک شاپ نقاشی علی ذاکری در گالری پردیس ملت

۵شنبه ۱۱م آبان ۹۱ iبه نقل از باشگاه خبر نگاران جوان در پورتال خبری ممتاز نیوز انتشار یافته است،

امیر عبدالحسینی، مدیر هنرهای تجسمی و امور موزه های سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران از برگزاری ورکشاپ نقاشی علی ذاکری در جمعه ۱۲ و ۱۹ آبان ماه در گالری پردیس ملت خبر داد.

به گزارش تفسیری باشگاه خبرنگاران و iبه نقل از روابط عمومی معاونت هنری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، امیر عبدالحسینی در خصوص برگزاری ورکشاپ نقاشی استاد علی ذاکری گفت: این کارگاه در ادامه برنامه های معاونت هنری سازمان با موضوع بچه های ارسباران و با هدف حمایت از کودکان زلزله زده آذربایجان برگزار خواهد شد.
وی افزود: قرار است در روزهای جمعه ۱۲ و ۱۹ آبان ماه از ساعت ۱۰ تا ۱۷ تعدادی از کودکان ۷ تا ۱۲ سال iبه سرپرستی علی ذاکری بر روی بوم های ۵۰ در ۵۰ سانتی متر iبه خلق اثر بپردازند و عواید حاصل از فروش آثار iبه نفع کودکان زلزله زده آذربایجان در نظر گرفته شود.
وی در ادامه دنیای کودکان را سرشار از ایده و خلاقیت های بکر دانست و اشاره نمود: لذت نقاشی و تجسم  احساسات داخلی کودکانه از مهمترین و جذاب ترین علاقه مندی های این گروه است که در این برنامه طی یک مشارکت گروهی و هنری iبه هم نوایی و همدلی با کودکان ارسباران خواهد پرداخت.
عبدالحسینی در پایان گفت: استاد علی ذاکری iبه عنوان مربی کارگاه، کودکان را در خلق اثر یاری می نماید و در کنار ایشان استادان و هنرمندان مالک نامی نیز این اتفاق را همراهی خواهند نمود.
گالری پردیس سینمایی ملت در خیابان ولی عصر، بزرگراه نیایش، روبروی بزرگراه نمودستان واقع شده است. /ی۲


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.