وزارت ارشادساخت فیلم اهانت آمیز به ساحت قدسی پیامبر (ص) را محکوم کرد

به گزارش خبرنگار شب ایرنا و به نقل از مرکز روابط عمومی ، اطلاع رسانی و امور بین الملل وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ، سید محمد حسینی گفت : در تفسیر دولتمردان تبهکار آمریکایی، آزادی بیان بهانه‌ای برای توهین به وجود نازنین نبی نور و رحمت و جریحه دار شدن احساسات پاک مسلمانان، آزادگان و پیروان ادیان ابراهیمی شده است که مدتی قبل نیز شاهد شیطنت قرآن سوزی توسط آمریکایی‌ها بودیم.

در این بیانیه آمده است : بدون تردید تبعات این توهین‌ها دامنگیر سرمداران کاخ سیاه خواهد شد که نمونه‌ای از این خشم و انزجار در واکنش مسلمانان مصر و لیبی تجلی یافت.

وی گفت : به فضل الهی، ارباب فکر و اندیشه و هنر در ایران اسلامی به همراه سینماگران و نخبگان متعهد در سراسر جهان مصمم‌تر از گذشته در معرفی آموزه‌ها و چهره نورانی پیامبر رحمه للعالمین اقدام خواهند کرد.

رسانه های خبری در آمریکا فاش کرده اند که سازنده ی فیلم موهن علیه پیامبر اسلام که موج گسترده ای از احساسات ضد امریکایی را در جهان اسلام ایجاد کرده است، یک اسرائیلی به نام ˈ سام باسیلˈ است.

رسانه های امریکا فاش کرده اند که سام باسیل که سازنده و کارگردان این فیلم موهن است تابعیت رژیم صهیونیستی را داشته و یک صهیونیست دو آتشه است.

وی که ساکن جنوب کالیفرنیا است بارها سخنان موهنی درباره دین اسلام گفته است.

شبک**۱۵۴۰**۱۹۱۷

انتهای پیام /*


www.irna.ir

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.